Ga naar inhoud

Het Algemene Film Topic


Daenerion

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
Beetje laat, maar wat een pauperlijst zeg. De helft zijn van die saaie arthouse films, dan komt er ineens Ted doorheen (vermakelijk, maar niet fantastisch) en de volgorde slaat ook al nergens op. The Dark Knight slechter dan Paddington? laat me niet lachen. En de grootste schande? Lord of the fucking rings staat er niet eens in. Je weet wel: de best beoordeelde trilogie aller tijden, met het record aantal aan oscars.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja, wie is hij om te zeggen wat wel en niet onder cinema valt. En het is zo denigrerend. Het medium film is veranderd en het voelt een beetje als die conservatieve, oude opa die het vroeger allemaal beter vond ofzo. Marvel is simpel en goedkoop vermaak, maar dat maakt het geen cinema.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou heel tof zijn als die eigenaar het voor elkaar krijgt. Zou er wat voor over hebben maar Heerlen is wel heel ver. Heb ooit de Pathé gebericht met de vraag: is het mogelijk dat jullie de directors cut van midsommar in een locatie gaan draaien? Enige antwoord dat ik kreeg was: Ik weet van het bestaan niet af, dus nee. Mooi dat dat met lokale eigenaren misschien nog wel mogelijk is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...