Ga naar inhoud

CDAB 32 [XXXII] Gij zijt geprezen, onze lieve Heer; Ed Wiggemans.


wo538

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

> Arendjan is knap irritant @ramon, ik typt het ff hier, omdat die tyfusgifjes van jou sinds kort bepaalde topics voor mij onopenbaar maken op mijn mobiel (crashes etc.) Gisteren zette je me nog op je respecteer-lijstje. Nou kom ik op voor me virtuele homir Klaasjan, die jij zo lekker de grond in aan het boren bent, en verafschuw je me ineens. Ben je echt 20???? Ken het me niet voorstellen. Dit doet me pijn.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hebt opgelet dan heb je kunnen opmerken dat ik KlaasJan gisteren aan het verdedigen was, omdat Marcos wat dingen tegen hem zei. Je mag hem ook vragen naar het feit dat ik hem die foto waar iedereen het over heeft heb opgestuurd, omdat dit pesten is mocht het waar zijn. Jij bent knap irritant - dat is nog netjes gezegd voor mijn doen - omdat je op mij zit te zeiken terwijl ik daarvoor geen reden heb gegeven. Laten we het een beetje vriendelijk houden, dankje.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Ramon, dat is het niet. Ik zal hhier best een bekende reputatie genieten en heb ook niets tegen jou ( alleeen tegen die gifs. Een paar zijn leuk, maar 3000 maken voor mij pagina's onlaadbaar). Waar ik op doel is dat al jaren lang, sinds CdAB 1, we de regel hebben dat de eerste versie van een CdAB open blijft, en de rest gesloten wordt. Zogezegd zpu die van Ezio (leukere titel imo, dat ook ) doorgegaan moeten zijn.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil jij in je eentje een land binnenvallen? Dit gaat je niet lukken, daarvoor zijn legers uitgevonden. Wat Marokkanen doen - het zogenaamde ''groepjes vormen - is in principe zeer tactisch van ze. Het is ook verschil in cultuur; in Marokko zijn de mensen meer met elkaar verbonden en is er een groepscultuur, terwijl er in (West-) Europa door de technologische vooruitgang een individualistische cultuur is ontstaan de laatste tientallen jaren.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee klapjostie, als jij hier ineens binnen komt vallen, topics onderspamt met gifs en ook ineenKlaasjan in zijn kont neemt ( okè, nu niet meer, maar eerst wel, en daar ginf het me om. Volgens mij vandaag verder niet met je bemoeid), ja, dan typt ik wel efkes een comment over het een of ander.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie blijven allochtonen op bezoek in ons land, mits je een Nederlands paspoort hebt, dan nog behoor je naar onze regel te luisteren. Doe je dat niet, wees dan niet verbaasd dat je door de mangel wordt gehaald door jongens die de toekomst van andere bederven. Die zijn fout. Radicalen zoals jij die zeggen dat Geert Wilders dood moet en jan en alleman die allemaal niet doen wat er in de Koran staat, moeten achter slot en grendel, en als daar geen ruimte voor is, over de grens worden gezet, keer op keer tot jullie beseffen waar jullie mee bezig zijn, als het dan niet te laat is. Dit is niet bestemd voor Marokkanen, maar geld net zo goed voor andere culturen en buitenlanders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger vond ik het altijd intimiderend hoe Marokkanen tegen me deden. Ben nu bevriend met een aantal en ze doen nog steeds zo tegen me. Zo zijn ze gewoon.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...