Ga naar inhoud

CDAB 32 [XXXII] Gij zijt geprezen, onze lieve Heer; Ed Wiggemans.


wo538

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het was gewoon het wrok omdat Ramon mij in het verafschuw-topic had gezet. Topic waarbij mijn mobiel sinds kort trouwens crasht vanwege die gifs.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ramondebruyn1 is de kwaadaardige reïnncarnatie van Ward, teruggekomen om het PU-forum helemaal kapot te maken, als vorm van wraak.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soldier24 wist het, maar vond deze naam leuker dus hield deze. Hij vond het topic leuker, óf heeft Ramondebruyn1 seks aangeboden?? Dit riekt naar corruptie.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al verschillende keren ruzie gehad met die lui. Een keertje, omdat ik een petje zou hebben aangeraakt in een café. Een keer doordat ik per ongeluk de verkeerde jas van een kapstok had gepakt. Keertje met mijn toenmalige vriendin die ze lastigvielen en hebben geduwd. Een keer toen ik een kledingwinkel stond en er ééntje een broek uit mijn handen trok. Een keer in de bus omdat hij per sé in elke zin het woord kanker moest gebruiken. En een keer nadat we met een groep van een beurs kwamen op het veel te drukke parkeerterrein. Alle keren uitgelokt door Marokkanen. Ik ben een heel rustig persoon, maar er gaat een knop om als je me van die vage onredelijke shit flikt. Ik zeg niet dat het al die keren geen Nederlanders geweest hadden kunnen zijn, maar dat was in mijn geval niet zo en daarom zeg ik; Fuck dat volk. let the flaming begin.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo heb je überhaupt een foto van iemand anders naar iemand die hier anoniem is gestuurd?? Dat is inbreuk op de privacy van onze favoriete Fries.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja oke, ik werd vanavond nog uitgescholden door Marokkanen, omdat ik ze voor de grap aan bleef kijken. Kon wel, ze waren denk ik 14.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...