Ga naar inhoud

CDAB 32 [XXXII] Gij zijt geprezen, onze lieve Heer; Ed Wiggemans.


wo538

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bij nader inzien had ik het de eerste keer toch al goed getypt. IK RAAK HELEMAAL GEDESORIËNTEERD DOOR DIE KUT GIFS. IK VERWACHT EEN EEN TWEEDE OPRECHTE SORRY, TWEEDUBBEL ZO HARD UIT HET HART!!11!!111!!! INCLUSIEF EEN GIF OM HET AF TE LEREN!!!!!11!!11111!!!!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

**Arenjand**: > Nee klapjostie, als jij hier ineens binnen komt vallen, topics onderspamt met gifs en ook ineenKlaasjan in zijn kont neemt ( okè, nu niet meer, maar eerst wel, en daar ginf het me om. Volgens mij vandaag verder niet met je bemoeid), ja, dan typt ik wel efkes een comment over het een of ander. > Hoezo heb je überhaupt een foto van iemand anders naar iemand die hier anoniem is gestuurd?? Dat is inbreuk op de privacy van onze favoriete Fries. Ik kom niet ''ineens'' binnenvallen; ik ben al bijna 2 jaar lid van PU.nl, wellicht niet zolang als de grote, almachtige Arendjan en z'n aanhang, maar wel een tijdje. Ik spam ook niets onder met GIF bestanden, dat valt best mee. Het fleurt in ieder geval de site een beetje op, in plaats van alleen maar non-verbaal tekst te moeten lezen. Dat jouw telefoon dat niet aankan is makkelijk op te lossen; van je luie reet afkomen en op de PC gaan posten. Ik stuurde de afbeelding door naar Klaasjan, omdat ie het van mij mocht weten wat voor afbeelding van ''hem'' ronddwaalt. Hij komt niet van mij en van wie ik hem heb ontvangen blijft ook aan deze kant van het internet.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...