Ga naar inhoud

CDAB 32 [XXXII] Gij zijt geprezen, onze lieve Heer; Ed Wiggemans.


wo538

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Eén keer toen ik op het station stond te wachten op een trein gooide een gozer ze McDonalds bekertje naar mij toe. In de bioscoop met m'n vriendin gingen ze naar haar fluiten en mij uitdagen, noodgedwongen de bios uit moeten lopen omdat die kanker lijers met z'n zessen waren. Meerdere keren tijdens het uitgaan problemen gehad met Marokkanen, zoals jij zegt, perongeluk aanstoten notabene m'n excuses aanbieden en dan nog tekeer gaan. Eén gozer in de metro die begon te flippen en mij kanker flikker te noemen omdat ik volgens hem te lang naar zijn richting zat te kijken. Ik heb nog een heel mooi filmpje op m'n telefoon hoe 8 Marokkanen een jongen uit de buurt in elkaar staan te beuken, opgestuurd naar de politie destijds, hoop dat ze nooit meer daglicht zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zullen we vrede stichten onder elkander Ramon? Jij stopt met 8000 gifs, dan mag je mijn eerstgeborene (man of vrouw ) huwen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...