Mitchshake Geplaatst: 14 februari 2015 Delen Geplaatst: 14 februari 2015 Meeste mensen gebruiken carnaval als excuus om veel alcohol te drinken. Mensen zeggen ook tegen je : als je drinkt weet je pas hoe leuk het is. Heb je nou echt alcohol nodig om een "feest" pas leuk te gaan vinden? Meeste mensen weten ook niet wat carnaval inhoud en doen maar wat mee. Optocht en de kostuums vind ik wel leuk om te zien soms en vooral dat mensen creatief kunnen zijn, maar er zijn veelal lompe boeren die een geschilderde overall dragen, origineel zeg. Meestal zijn dat de "lompe boeren" Conclusie : kan niet wachten totdat het voorbij is. Pasen is veel mooier, lekker chocolade eten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellraidermike Geplaatst: 15 februari 2015 Delen Geplaatst: 15 februari 2015 Maar het was toch een feest waar je, je als een mongool gedraagt. En je met plastic rommel rondloopt(nep wapens). Waar je je daarna als een randdebiel gedraagt, en vele zich in een coma zuipen. Alleen maar omdat het zo "stoer" is. Daar ging het toch om? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoonGerard Geplaatst: 15 februari 2015 Delen Geplaatst: 15 februari 2015 Ik denk dat ik maar een amandel in m'n navel prop.. Dan ga ik als gevuldekoek. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 15 februari 2015 Delen Geplaatst: 15 februari 2015 Ik stop mijn feestneus in jullie allemaal de moeder! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 15 februari 2015 Delen Geplaatst: 15 februari 2015 Oja, want we staan bij alle feesten die we vieren echt nog stil bij de betekenis en oorsprong ervan (kerst was van oudsher ook gewoon de winterviering hoor!). Het feest op zich is de traditie geworden, het is niet vreemd dat mensen daardoor amper stil staan bij de oorsprong. Ik doe er niet aan mee, maar laat die mensen lekker hun feestje vieren. Laat ze te veel zuipen, lelijke vrouwen neuken en de komende drie maanden spijt hebben. En laat ze het dan volgend jaar dunnetjes over doen. Het kan mij niet aan mijn achterwerk roesten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 10 november 2015 Delen Geplaatst: 10 november 2015 Schop! Het is namelijk de 11e van de 11e, nog 10 en twintig minuten voordat het carnavalsseizoen officieel geopend is! Wat ga jij vandaag doen? Ik ga biertjes tappen op het vrijthof. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 Oh god.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lagerkip Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 Jou leven zuigt mongolen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ILoveGameZZZ Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 Wie viert er nu idd carnaval ??!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 Volgens mij vieren meer mensen het wel dan niet, dus haal je hoofd uit je aars. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Awake78 Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 Ik zag vandaag al vreemd geklede mensen de trein naar maastricht pakken. Wat is dit voor vreemd land. Vreemd aanhangsel van Nederland... Carnaval. Hmpf. Ik ben mooi in Zuid-Holland als die shit losbarst hier he. No way. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 Het is de elfde van de elfde, barbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 Van die vuile immigranten die vanuit het noorden van het land naar Maastricht komen moeten inderdaad allemaal terug naar hun eigen land. VOL = VOL Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 Tja als Hollander weet je ook niet beter he Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 Nou ik ga lekker in de trein naar het zuiden in mijn anime pakje. Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ItsKatrien Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 Jezus Doornroosje het kan je maar nauw aan het hart liggen :') Wij hoeven inderdaad niet vier maanden massaal voor te bereiden voor een weekje zuipen, ik zie geen probleem in 'hollander' zijn :D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ItsKatrien Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 pics pls Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 Ad popiejopie. Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 Ik zou je doen. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 Als je van jezelf heel gezellig bent hoef je dat inderdaad niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 >Wij hoeven inderdaad niet vier maanden massaal voor te bereiden voor een weekje zuipen, ik zie geen probleem in 'hollander' zijn :D Het punt van mijn reactie was dat je doet alsof je beter bent dan Carnaval-vierders omdat je het níet viert, terwijl je, als ''Hollander'' zijnde, het waarschijnlijk nog nooit fatsoenlijk gevierd hebt en je mening baseert op wat andere mensen zeggen of op wat je op televisie ziet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ItsKatrien Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 Sorry ik miste denk ik de memo dat iets "vreemd" noemen betekent dat het minder is dan jij. Daarmee bedoelde ik gewoonweg "onbekend". Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 Lel, Roos. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 More like carnafaal ikr zuiderplebs Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
littedemon Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 >Wij hoeven inderdaad niet vier maanden massaal voor te bereiden voor een weekje zuipen, ik zie geen probleem in 'hollander' zijn :D Nee ons raar verkleden en dan kapot zuipen is voor ons hollanders gewoon weekend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.