Ga naar inhoud

Carnaval is kut, en voor mongolen


Black Velvet

Aanbevolen berichten

  • Reacties 214
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het was weer genieten! Jammer dat er toch zoveel mensen zijn die een totaal verkeerd beeld van carnaval hebben, of enkel de Brabantse versie kennen. Maar vier het maar eens in Duitsland of bijvoorbeeld in een van de grensplaatsen in het zuiden van Limburg dan zul je toch merken dat het echt een hele mooie traditie is waar weinig andere feesten tegenop kunnen qua saamhorigheid en pure gezelligheid. Alles en iedereen doet mee, jong en oud, heel de dag door! ^^
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verklede mensen kansloos en kinderachtig vinden maar ondertussen wel een stijf piemeltje krijgen als je een cosplayer ziet, want da's stoer en volwassen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja want een stel dikke zoldermaagden dat commentaar heeft op een traditie is minder kansloos dan mensen die het leuk hebben met elkaar. Carnaval is lachen man, en dat zouden jullie ook vinden als je het daadwerkelijk zou vieren een keer. En dit komt van iemand uit Den Haag.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nooit weg met Zwarte Piet geroepen? Weet niet of je baard in je ogen zat, maar ik zei dat ik neutraal was in die kwestie en dat 't me niet zo veel boeide wat er mee gebeurde, máár dat het voor-kamp best wel een beetje hun empathie een keer zou mogen gebruiken ipv meteen te roepen dat negers naar bananistan terug moeten oid. Dat is wat ik zei, volwassen kleuter. Ga popjes maken met je homo zoontje.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Carnaval is best leuk heb dit weekend ervaren.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...
  • 11 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...