TheRock Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 The Rock vindt het bijzonder dat je serieus de moeite neemt om dit te komen melden in een topic waar al 11 maanden niks in gezet is, om mede te delen dat je blij bent dat iets niet doorgaat waar jij geen last van hebt. Voor jouw idee, het feit dat het niet door gaat is dieptriest. Carnaval is er juist om alle sores te vergeten in het leven voor even, was nu het perfecte jaar geweest qua aanleiding. Zelfs in oorlogstijd zou het doorgaan. Als dan de kogels om je oren vliegen is het wel veel van links, naar rechts, maar carnaval is er altijd. Dus een Alaaf op je muil kun je krijgen van The Rock verkleed als Donald Duck ouwe zuurpruim :p Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EarlyGamer Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 Het zou nu carnaval zijn, dus leek me wel gepast. Als je van Carnaval houdt (zoals het bedoeld is) moet je daarna ook een maand vasten en anders je muil houden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr.Doom Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 Ah, dus jij doet ook helemaal niks met Sinterklaas, kerst en pasen? Want dat zijn feesten die alleen voor christenen bedoeld zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 Ik heb een tip. Als je nou wat minder ijdel bezig bent met je uiterlijk, dan kun je net als de rest gezellig bier drinken. Dan wordt carnaval vanzelf leuk. Proost. Proost. https://www.youtube.com/watch?v=D1VmbAchVJ0 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 Ga gewoon zuipen hoor. Na 10 bier zie je toch niet meer dan 3 mensen tegelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 13 februari 2021 Delen Geplaatst: 13 februari 2021 The Rock en zijn Milliond aaaaaaand Millions of mede-carnavallers vieren het allemaal op hun eigen manier. Want dat is wat carnaval is, alles mag en kan, niks moet. Heel fijn dat Early een geschiedenis boekje gelezen heeft, geschreven boven de rivieren iig. Volgend jaar lekker als stoffige UWV ambtenaar verkleed mee komen doen joh. Zou als The Rock jou was overigens naar Tilburg gaan dan, dat zijn de Kruikenzeikers, die zullen vast nog wel een kruik over hebben voor jou om vol te zeiken met azijn ;) Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyNameisJeff69 Geplaatst: 13 februari 2021 Delen Geplaatst: 13 februari 2021 Carnaval sucks net als jullie moeder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyNameisJeff69 Geplaatst: 13 februari 2021 Delen Geplaatst: 13 februari 2021 Hoe oud ben jij als ik vragen mag. En kom je oo vanuit het zuiden of niet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 13 februari 2021 Delen Geplaatst: 13 februari 2021 De Mongolen deden niets verkeerd https://www.youtube.com/watch?v=6WlI24rv__g Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 13 februari 2021 Delen Geplaatst: 13 februari 2021 The Rock heeft inderdaad een zachte G, maar ook een harde L. Door de anabolen zijn The Rock zijn hersenen ietwat aangetast dus verder tellen dan 10 is wat lastig helaas Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 13 februari 2021 Delen Geplaatst: 13 februari 2021 Earlygamer is vast heel gezellig in de omgang. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Editknop Geplaatst: 15 februari 2021 Delen Geplaatst: 15 februari 2021 Ik mis het toch echt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 15 februari 2021 Delen Geplaatst: 15 februari 2021 Ik kan me nog een carnaval van een jaar geleden herinneren waar al die hoempapa debielen heel NL besmette, maar dat vind je vast niet erg he AJ, lekker werk voor jou. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr.Doom Geplaatst: 15 februari 2021 Delen Geplaatst: 15 februari 2021 Alsof er zonder carnaval geen corona was geweest... Het heeft het hooguit met een week versneld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 16 februari 2021 Delen Geplaatst: 16 februari 2021 ik ben nooit gaan carnavallen maar heb wel eens tussen 30k mensen met snollebollekes muziek gestaan, was wel lachen dus kan me wel voorstellen dat je de muziek gaat waarderen wanneer je helemaal lam bent (al gaat het natuurlijk niet zozeer om de muziek) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.