Raúl Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 https://media.giphy.com/media/o5BpWd3ueRoc0/giphy.gif Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 Eeuhm, Nederland is groter dan Holland en het zuiden van het land, roosje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 O wacht, dat sloeg op die xenofoob van een Katrien. Nvm. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 Maar mag ik dan wel zeggen dat carnaval mij hartstikke kut, koud en voornamelijk voor debielen lijkt? Ik kom immers niet uit Holland, "haha" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 Wij Drentenaren hebben ook helemaal geen tijd voor feest. We zijn veel te druk met te strijden tegen vluchtelingen. Hoogeveen heeft een naamswijziging gehad naar Hoog Damascus. Mijn moeder en zus zijn gevlucht met een rubber bootje naar Vlieland. Mijn vader is gestorven door een scherfgranaat. Ik zit zelf bij de Free Orange Army, vernoemd naar de stad van onze bevrijder. Die eigenhandig de wrede machines van de collaborateurs uit Den Haag terug duwde naar het donkere gat waar ze vandaan kwamen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 Zeker mag dat. Koud is het niet echt, kut is het vaak en voor debielen.. Nouja, ligt eraan hoe en met wie je het viert natuurlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lagerkip Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 Dat is een zeer goed idee. Ik vond het wel gepast in een topic wat over feest, geslachtsdelen en mongolen gaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 Ik reageer gewoon op jouw bericht en de toon die je erin gebruikte. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 Kut Ricky Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 https://youtu.be/c8_S1rX2aH8 Dit is mijn favo carnavalshit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 Om alvast een beetje in de stemming te komen. https://youtu.be/QGncYQUtem8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
littedemon Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 >[0:00] Joost [20:57] He kom maar uit de kast Wil je ons wat vertellen dunne? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LazyGamer Geplaatst: 14 november 2015 Delen Geplaatst: 14 november 2015 Ik heb het geprobeerd, en ben na een halfuurtje al weggegaan. Wat een partijtje kut, echt een verspilling van mijn geld en tijd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 14 november 2015 Delen Geplaatst: 14 november 2015 > Het punt van mijn reactie was dat je doet alsof je beter bent dan Carnaval-vierders omdat je het níet viert, terwijl je, als ''Hollander'' zijnde, het waarschijnlijk nog nooit fatsoenlijk gevierd hebt en je mening baseert op wat andere mensen zeggen of op wat je op televisie ziet. Brabander spotted. Lekker vooroordeel trouwens, want hoe weet jij dat mijn mening is gebaseerd op iets van TV. Terwijl als ik rustig probeer te slapen, dat er een stelletje dronken verkleedde mongooltjes lopen te schreeuwen. Of dat ik lastig wordt gevallen in de kroeg door zo'n stoere verklede jongen die denkt dat hij grappig is en alles kan maken omdat hij "carnaval" viert? Of dat er dingen worden vernield omdat het grappig is, want ja! het is carnaval dus dan doen we lekker gek met z'n allen! Leuk haha! Flikker toch op. De enige reden dat carnaval nog bestaat is omdat het geld oplevert voor de Horeca en Tourisme. Als het niks opbracht had het ook niet bestaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MiniBois Geplaatst: 14 november 2015 Delen Geplaatst: 14 november 2015 Allemaal van die jongeren die denken dat alles kan met een kut pakje en van die 40 jarigen die denken dat ze nog 20 zijn en beide drinken ze zichzelf helemaal straal bezopen. Bah, wat een vies gebeuren is dat carnaval zeg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 14 november 2015 Delen Geplaatst: 14 november 2015 Ten eerste: Limburg, niet Brabant. Ten tweede: waarom reageer jij hierop als het niet gericht is aan jou? Daarnaast; als een paar mensen zich als mongolen gedragen, heeft dat toch niks met het feest te maken? Enkel met die mensen zelf. En aangezien jij altijd heel zuur op alles moet reageren ga ik ervan uit dat je je ontzettend aanstelt en de last die van carnaval hebt opblaast, zodat je weer even lekker kunt zeiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 14 november 2015 Delen Geplaatst: 14 november 2015 last die je van carnaval hebt* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bnwr Geplaatst: 14 november 2015 Delen Geplaatst: 14 november 2015 >Daarnaast; als een paar mensen zich als mongolen gedragen, heeft dat toch niks met het feest te maken? Hoe vaak moet dit nog gezegd worden? Er is geen 'gematigd carnaval'. De vernielingen die dit uitschot aanbrengt zijn een wezenlijk onderdeel van het carnavalsfeest. Ik zeg: radicale pastoors deporteren en agenten in de dorpen plaatsen om te voorkomen dat jongeren zich aangetrokken voelen tot dit soort achterlijkheid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bnwr Geplaatst: 14 november 2015 Delen Geplaatst: 14 november 2015 Tevens https://www.youtube.com/watch?v=zWUpL8lenCs Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EastwoodEagle Geplaatst: 14 november 2015 Delen Geplaatst: 14 november 2015 Ik dacht echt dat ik één van de weinige was die carnaval haat. Blij om te zien dat dat niet zo is, kutfeest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 14 november 2015 Delen Geplaatst: 14 november 2015 > Ten eerste: Limburg, niet Brabant. Tomato, Tomatoe. > Ten tweede: waarom reageer jij hierop als het niet gericht is aan jou? Daarnaast; als een paar mensen zich als mongolen gedragen, heeft dat toch niks met het feest te maken? Enkel met die mensen zelf. En aangezien jij altijd heel zuur op alles moet reageren ga ik ervan uit dat je je ontzettend aanstelt en de last die van carnaval hebt opblaast, zodat je weer even lekker kunt zeiken. Ten eerste, ookal is het niet gericht aan mij, kan ik er nog wel op reageren, ik zie niet waarom ik daar niet de privilege toe hebt. Ten tweede, je moet niet je conclusies trekken zonder dat je ook maar enig idee hebt hoe iemand anders denkt. Want ik ben helemaal niet altijd zuur. Ik concludeer uit mijn ervaringen met carnaval en mensen dat ik het ontzettend kut vind. Ten derde, als een paar mensen zich als mongolen gedragen, en ze zijn verkleed en ze zijn luidruchtig, lelijk, vadsig en praten met een kut accent, dan heeft dat zeker met dat "feest" te maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 15 november 2015 Delen Geplaatst: 15 november 2015 Damn...Iemand is hier carnaval aan het verdedigen zeg. Wat maakt het nou uit wat een ander er van vindt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 15 november 2015 Delen Geplaatst: 15 november 2015 Nee, jouw posts zijn absoluut niet zelfingenomen. Ga maar weer terug naar je droomwereld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 15 november 2015 Delen Geplaatst: 15 november 2015 Nee ik haat carnaval, vier het al jaren niet meer. Kan gewoon niet tegen ongefundeerde posts. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 15 november 2015 Delen Geplaatst: 15 november 2015 Eet mijn post maar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.