Ga naar inhoud

Carnaval is kut, en voor mongolen


Black Velvet

Aanbevolen berichten

  • Reacties 214
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wij Drentenaren hebben ook helemaal geen tijd voor feest. We zijn veel te druk met te strijden tegen vluchtelingen. Hoogeveen heeft een naamswijziging gehad naar Hoog Damascus. Mijn moeder en zus zijn gevlucht met een rubber bootje naar Vlieland. Mijn vader is gestorven door een scherfgranaat. Ik zit zelf bij de Free Orange Army, vernoemd naar de stad van onze bevrijder. Die eigenhandig de wrede machines van de collaborateurs uit Den Haag terug duwde naar het donkere gat waar ze vandaan kwamen.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Het punt van mijn reactie was dat je doet alsof je beter bent dan Carnaval-vierders omdat je het níet viert, terwijl je, als ''Hollander'' zijnde, het waarschijnlijk nog nooit fatsoenlijk gevierd hebt en je mening baseert op wat andere mensen zeggen of op wat je op televisie ziet. Brabander spotted. Lekker vooroordeel trouwens, want hoe weet jij dat mijn mening is gebaseerd op iets van TV. Terwijl als ik rustig probeer te slapen, dat er een stelletje dronken verkleedde mongooltjes lopen te schreeuwen. Of dat ik lastig wordt gevallen in de kroeg door zo'n stoere verklede jongen die denkt dat hij grappig is en alles kan maken omdat hij "carnaval" viert? Of dat er dingen worden vernield omdat het grappig is, want ja! het is carnaval dus dan doen we lekker gek met z'n allen! Leuk haha! Flikker toch op. De enige reden dat carnaval nog bestaat is omdat het geld oplevert voor de Horeca en Tourisme. Als het niks opbracht had het ook niet bestaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste: Limburg, niet Brabant. Ten tweede: waarom reageer jij hierop als het niet gericht is aan jou? Daarnaast; als een paar mensen zich als mongolen gedragen, heeft dat toch niks met het feest te maken? Enkel met die mensen zelf. En aangezien jij altijd heel zuur op alles moet reageren ga ik ervan uit dat je je ontzettend aanstelt en de last die van carnaval hebt opblaast, zodat je weer even lekker kunt zeiken.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Daarnaast; als een paar mensen zich als mongolen gedragen, heeft dat toch niks met het feest te maken? Hoe vaak moet dit nog gezegd worden? Er is geen 'gematigd carnaval'. De vernielingen die dit uitschot aanbrengt zijn een wezenlijk onderdeel van het carnavalsfeest. Ik zeg: radicale pastoors deporteren en agenten in de dorpen plaatsen om te voorkomen dat jongeren zich aangetrokken voelen tot dit soort achterlijkheid.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Ten eerste: Limburg, niet Brabant. Tomato, Tomatoe. > Ten tweede: waarom reageer jij hierop als het niet gericht is aan jou? Daarnaast; als een paar mensen zich als mongolen gedragen, heeft dat toch niks met het feest te maken? Enkel met die mensen zelf. En aangezien jij altijd heel zuur op alles moet reageren ga ik ervan uit dat je je ontzettend aanstelt en de last die van carnaval hebt opblaast, zodat je weer even lekker kunt zeiken. Ten eerste, ookal is het niet gericht aan mij, kan ik er nog wel op reageren, ik zie niet waarom ik daar niet de privilege toe hebt. Ten tweede, je moet niet je conclusies trekken zonder dat je ook maar enig idee hebt hoe iemand anders denkt. Want ik ben helemaal niet altijd zuur. Ik concludeer uit mijn ervaringen met carnaval en mensen dat ik het ontzettend kut vind. Ten derde, als een paar mensen zich als mongolen gedragen, en ze zijn verkleed en ze zijn luidruchtig, lelijk, vadsig en praten met een kut accent, dan heeft dat zeker met dat "feest" te maken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...