niks1991911 Geplaatst: 26 augustus 2013 Delen Geplaatst: 26 augustus 2013 soms, maar dat gebeurd omdat je zelf anders speelt dan de developers in gedachte hadden. dus ik let er niet zo veel op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 Nou ik heb nieuws voor je, Beyond: Two Souls gaat dit ook proberen te vermijden. QD zegt dat elke mogelijke uitkomst van een welke situatie dan ook (tijdens een vuurgevecht bv) een vervolg heeft en je zo nooit game over kunt gaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 Onzin? Totaal niet, kijk naar Tomb Raider. Eerst huilen huilen, daarna is ze een Terminator. Brak voor mij de game. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 Edit: Huilen huilen in een cut-scene, Terminator tijdens gameplay. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jizzy Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 Dit, echt miljoenen keren dit. Tis nog steeds een tof spel, maar dit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 Misschien is dat gewoon haar manier om dr verdriet te verwerken (gebruik je fantasie net als vroeger in het pre 32-bit tijdperk, dan heb je geen last van dissonantie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 Het is wel mooi, het feit dat termen als deze ontstaan laat zien hoe ver het medium videogames zich eigenlijk al heeft ontwikkeld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 Ja, maar dan moeten ze het ook zo maken dat de gameplay bij het karakter past. Bijv. un Uncharted moeten ze dan meer vijanden tijdens stealthen non-lethal afmaken i.p.v. genadeloos doden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Coldhandz Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 Nu ik erover nadenk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeftaxbox Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 In het begin als je mensen dood maakt, hoor je haar nog wel wat huilen enzo, kweenie of t jullie is opgevallen? En bovendien lijkt de eerste keer iemand vermoorden ook het ergst Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 Nu ik erover nadenk, die Mario is ook maar een genadeloze klootzak. Zo is hij in Mario Galaxy tijdens cutscenes een vriend voor iedereen, maar tijdens de gameplay kan je op toads hun hoofden springen! Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 Toads? Er is toch maar 1 toad? Btw past alles wat je doet met Mario, of dat nou karten, tennis of op schildpadden springen is, altijd in de wereld van Mario n friends (nd bitches) en daarmee is de rest van je statement ook gelijk invalid. WUDD? YEAAAAAAAAAAH! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MurdaaTurk Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 Ik had dit met FarCry3. Een jonge gozer op vakantie met vrienden, zijn vrienden worden ontvoerd en vermoord ineens (bijna) in zijn eentje een heel eiland vol met piraten enzo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 Ja dat gejank en gehijg is mij ook wel op gevallen, bij 1 stukje maar. Met dieren, ze vermoord een hert, ze jankt, begrijpelijk. Na die scene maak ze alle lopende en vliegende beestjes af zonder enige huilie huile. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyborg Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 Tss, hij kreeg wel een tatoeage en iedereen weet dat je van tatoeages superkrachten krijg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeftaxbox Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 Of je wordt in een shooter 5000 x geraakt, en als je bij de cutscene bent wordt je door 1 kogel geraakt, en gelijk kan je niet meer lopen ofzo. Of je bent al ergens waar ern cutscene zou moeten komen, maar er zijn nog een paar gastjes die je moet vermoorden, en als dan de cutscene begint, loop je er nog naartoe, terwijl je er al lang stond. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 Hm, dat is dus niet echt ludonarrative dissonance, maar wel soortgelijke gevallen die de immersie verbreken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sierrazulu Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 Ik heb van dit soort dingen zwaar last. Een van de redenen dat ik Tomb Raider en Far Cry 3 kutgames vond. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sierrazulu Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 Ja. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 what? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MurdaaTurk Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 Far Cry 3 was alsnog een topgame. Maar ik erger me ook aan zulke dingen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadcoreinside Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 Hij is een ware rakyat- krijger. Dat hoort er eenmaal bij. Hoewel de rakyat krijgers volslagen nutteloos zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
December-2 Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 Deze dissonantie viel mij voor het eerst echt op in GTA IV. In de cutscenes is Nico Bellic over het algemeen kalm en rustig van aard en totaal niet psychotisch. Dan loop je naar buiten en steek je zonder reden wat oude vrouwtjes neer met een keukenmes. Nu is dat al vreemd, maar het was pas echt bizar omdat Nico Bellic ook buiten de cutscenes geen complete psychopaat is, en dus roept hij dingen als 'stay down and you won't get hurt' of 'don't make me do this' terwijl hij een spoor van verminkte oma's achterlaat. Ik vond dit ook een beetje te opvallend en storend in Uncharted 2 en 3 zoals vele hieronder, maar omdat Drake geen bizarre zinnen schreeuwt zoals Nico vond ik het lang niet zo irritant zoals in GTA IV. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sonya Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 Ten eerste: Leuke discussie dit Ten tweede, is pas altijd Suspension of disbelief toe zodat ik nog steeds kan genieten van vormen van entertainment (films en games) wat is het? Volgens Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Suspension_of_disbelief >Suspension of disbelief or willing suspension of disbelief is a term coined in 1817 by the poet and aesthetic philosopher Samuel Taylor Coleridge, who suggested that if a writer could infuse a "human interest and a semblance of truth" into a fantastic tale, the reader would suspend judgment concerning the implausibility of the narrative. Suspension of disbelief often applies to fictional works of the action, comedy, fantasy, and horror genres. Cognitive estrangement in fiction involves using a person's ignorance or lack of knowledge to promote suspension of disbelief. The phrase "suspension of disbelief" came to be used more loosely in the later 20th century, often used to imply that the burden was on the reader, rather than the writer, to achieve it. This might be used to refer to the willingness of the audience to overlook the limitations of a medium, so that these do not interfere with the acceptance of those premises. These fictional premises may also lend to the engagement of the mind and perhaps proposition of thoughts, ideas, art and theories.[1] Suspension of disbelief is often an essential element for a magic act or a circus sideshow act. For example, an audience is not expected to actually believe that a woman is cut in half or transforms into a gorilla[2] in order to enjoy the performance. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.