Ga naar inhoud

xbox one exclusives vs. playstation 4


overkampNL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 395
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja ik snap wel dat het wat zuur kan overkomen als je op zo'n manier er uit ligt. Ik denk trouwens wel dat 1v1 matches best snel gedaan konden worden, 16 spelers en 2 setups toch? Zelf ben ik, als het goed is, 5de geworden (gedeeld met 1 andere speler). Niet slecht voor een eerste keer Bowser, pfoe he! :'D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de link MindlessRicky. Je Ness was inderdaad erg goed. Ik zou graag ook een 1v1 tegen je willen doen. Over de stream: Het commentaar dat Pikachu makkelijk te masteren is vind ik best wel derp. Ik zie dit niet als een persoonlijke aanval omdat ik degene was die Pikachu speelde, maar als een algemeen iets wat ik niet vind kloppen. Het hele principe van Smash Bros. is 'Easy to learn, hard to master' (dat geldt dus voor elk karakter). Als ik mensen dit soort dingen hoor zeggen vraag ik me oprecht af of ze eigenlijk weten wat mastering nou echt inhoudt en wat bijvoorbeeld de Advanced Techniques zijn (of wat dat uberhaupt is).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mwah, dat geldt zeker niet voor elke character. Het is maar wat je masteren noemt. Je hebt namelijk verschillende niveau's waarin mensen spelen. Een character 'masteren' betekent niet dat je gelijk de beste bent met die character. Mario is een van de makkelijkere characters (imo) om te masteren. Hij heeft wat projectiles en is voor de rest vrijwel afhankelijk van CQC. Zijn moves zijn helemaal niet moeilijk als je de regels door hebt van Smash en dan kan je heel makkelijk leren spiken met hem. Als mensen nieuw zijn tot smash raad ik ze altijd aan om met Mario te beginnen, om zo de AT te leren (van Wii U /3DS dan, Project M en Melee heb ik een andere mening over).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...