Ga naar inhoud

xbox one exclusives vs. playstation 4


overkampNL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 395
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Online zoeken naar goede combo's met je favoriete personages, zorgen dat je op zijn minst level 9 cpu's kan 2-stocken, evt. een amiibo kopen die naar level 50 trainen en dan hetzelfde doen als met level 9 cpu's. Zelf heb ik altijd nog wel last met het 2-stocken van mijn amiibo dus sla jezelf niet voor je kop als je dat niet lukt. Verder zijn die amiibo zijn ook kekke hebbedingetjes en heel leuk om mee te spelen en te trainen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Dat vraag ik me dus ook af, Kiefer. Dacht eerst aan een nieuwe Rayman, maar nu de leak fake blijkt denk ik dat niet meer. Het aankondigen van een game is onlogisch, maar twee dagen wachten met zeggen dat het fake is ook. Of Ubisoft snapte er zelf niks van en moest eerst zelf aan Nintendo navragen wat er aan de hand was.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zelf eigenlijk zoveel mogelijk vermijden om tegen lvl 9 cpu's te trainen, omdat de speelstijl die je dan ontwikkeld meestal totaal niet goed werkt tegen menselijke spelers... Een goede manier om te trainen is door je in te schrijven op www.smashladder.com, daar kan je eindeloos friendlies spelen tegen menselijke spelers, maar wel met tournament regels. Verder is het handig om een beetje vertrouwd te raken met avanced techniques, zoals Boemer al zei.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...