Ga naar inhoud

xbox one exclusives vs. playstation 4


overkampNL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 395
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
Mijn favoriet op Melee, dus wil hem nu ook graag mijn beste character maken. Naast de geweldige shadowball heeft hij ontzettend sterke smash-attacks en throws. Recovery is zowat de beste uit het spel, alleen is Mewtwo wel erg floaty en wordt hij snel gelanceerd. Je hebt dus wel kans dat ze je in de lucht gaan hooghouden (up-b dus schuin naar beneden op de stage i.p.v. naar boven of horizontaal). Je zult vooral een beetje 'mind-games' moeten toepassen. Ik vind hem in ieder geval ontzettend tof.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om goed te zijn, is het slim om je vijand te kennen. Dus leer gewoon alle characters en wat ze kunnen. Daarna kun je voor jezelf kiezen welke je extra fijn vindt en met deze character(s) oefenen voor online bijvoorbeeld. Tegen vrienden speel ik vrijwel met elke character af en toe, maar in de serieuzere battles kan ik wel redelijk overweg met Falco. Ik zou dus eerst gewoon lekker met elke character spelen en het spel goed onder de knie krijgen, en als je dat is gelukt vervolgens met je favoriete characters extra oefenen.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf zou ik eerlijk gezegd niet te veel oefenen met CPU's, omdat ze volstrekt onnatuurlijk reageren op jouw acties... Een lvl 9 cpu kun je niet 'lezen', oftewel er zit niet echt een logisch gevechtspatroon in, wat je wel vaak terugziet in menselijke tegenstanders. Verder kunnen ze bijna bovennatuurlijk reageren op aanvallen, waardoor je niet echt een goed idee krijgt wanneer het verstandig is om in een gevecht druk te zetten of om juist af te wachten.... Je kunt eigenlijk het beste op zoek gaan naar menselijke tegenstanders, zoals misschien vrienden van je die ook smash spelen, of kijk eens op www.smashladder.com, dat is een erg goede site om tegen menselijke spelers potjes te spelen, en de meeste zijn ook nog eens erg behulpzaam in het geven van tips & tricks!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...