Ga naar inhoud

PewDiePie: Like or dislike?


NoEscapeRoute

Aanbevolen berichten

  • Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik lach stiekem best hard hoe mensen de moeite erin stoppen om hem en zijn fans af te kraken. Alhoewel ik daadwerkelijk geen "fan" ben, maar soms wel kan lachen om zijn humor, moet ik dit en dat doen en ben ik een type persoon die dit of dat is met een bepaalde aandoening. Ik denk mensen die andere niet kunnen respecteren erom, dat de acties en de type persoon op hun gereflecteerd moet worden. Niks persoonlijks uiteraard. Ik schiet niet zozeer in de verdediging voor Pewdiepie, want ik snap als je hem kinderachtig vindt dit of dat. En natuurlijk zijn er ook doorgedraaide fans bij. Maar mensen die soms erom kunnen lachen en een bepaalde humor delen is gewoon normaal. Ik zeg toch ook niet dat alle metal fans zich moeten ophangen aan een boom, aangezien metal mij niet echt aanspreekt? Maarja dat zou wel aan mij liggen.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat hier dus niet om een muziekstijl die je niet aanspreekt. Het gaat hier om een volwassen kneus die zich als een 10-jarige gedraagt en hiermee bakken met geld mee kan verdienen. Als het nou om talent ging of daadwerkelijke humor, dan liet ik hem wel met rust. Maar al zijn fans zijn hersenloze kinderen (en dus ook pubers en volwassenen) die totaal geen gevoel voor humor hebben. De haat die Pewdiepie krijgt is naar mijn mening terecht. Het irritantste is dan ook nog wel de hoeveelheid fans en hoe die zich gedragen. Ze zullen hun Zweedse god nooit in de steek laten en zetten zichzelf voor paal op het internet met hun vieze woordjes die ze van youtube plukken van andere fans. Pewdiepie vindt vast en zeker de haat niet erg, als je kijkt naar het geld wat hij ermee verdient. Hij kan heel Afrika voeden, maar in plaats daarvan besluit hij om met een irritante chick te gaan wonen die nog een hogere stem heeft dan al zijn fans bij elkaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel meer te zeggen van: Bijvoorbeeld je hebt heavy-metal luisteraars. Sommige luisteren omdat ze het wel leuk vinden. En sommige gaan allemaal mee schreeuwen en headbangen. Ik persoonlijk vind dat er mongolisch uitzien, maar dat is een mening. Ik zeg niet dat het mongolen zijn. Jij beweert dat die mensen geen gevoel voor humor hebben, dat klopt voor geen kanten. Als ze erom lachen hebben ze gevoel voor humor, als het jouw humor niet is, is het: niet jouw gevoel voor humor. En waar jij je allemaal niet drukt om maakt zeg. Hij bepaalt wat hij met het geld doet dat hij zelf heeft verdient. Als jij €10 miljoen wint, mag jij weten wat je ermee doet. Ik zou je bijvoorbeeld niet overhalen om het aan die Afrikaantjes te doneren. En inderdaad, hij heeft geen talent. Maar hij maakt mensen aan het lachen. En aangezien hij 10 miljoen subscribers heeft, laat hij genoeg mensen aan het lachen. Als jij zegt dat hun fans hersenloos zijn, twijfel ik hier wie nou daadwerkelijk hersenloos is als je met zo'n argument komt.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

""En aangezien hij 10 miljoen subscribers heeft" http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Dz3nXCksyHc" Aangezien je zo kinderachtig gaat doen met dit. Stel dat het niet daadwerkelijk 10 miljoen mensen zijn. Het zijn er in ieder geval heel veel. Zo goed?

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...