Ga naar inhoud

PewDiePie: Like or dislike?


NoEscapeRoute

Aanbevolen berichten

  • Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik begrijp niet wat er nou zo leuk is aan Pewdiepie, een paar vrienden van me kijken het constant en ze vinden het helemaal geweldig. Ze vinden het raar dat ik hem niet grappig vind en ze trekken gelijk een conclusie dat ik niet van games houd. Tja, een beetje apart om dat gelijk te concluderen, maar ja, blijkbaar houden alle gamers van Pewdiepie. Misschien kennen jullie Ksiolajidebt(HD), hij gamed ten minste wel op een grappige en "aparte" manier (ik vind hem wel grappig) en hij is ten minste niet kinderachtig, maar ja volgens het gevaarlijke leger van Pewdiepie is het waarschijnlijk onacceptabel wat hij doet. Wat ik helemaal niet begrijp is waarom er mensen zijn die leveloos de hele dag (en dat dagen achter elkaar) naar pewdiepie kijken. Dat doen mijn vrienden bijvoorbeeld, die wel zelf kunnen gamen (bijna allemaal zijn het Ps-fanboys en M$-haters en hun argumenten waarom Ps beter is, is echt hilarisch en van het laagste niveau), maar alsnog de hele dag naar zo'n josti kijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
  • 6 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...