Ga naar inhoud

PewDiePie: Like or dislike?


NoEscapeRoute

Aanbevolen berichten

  • Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

http://www.shownu.nl/sites/shownu.nl/files/imagecache/maxwidth-500/Dries%20Roelvink%20-%20H%C3%A9%20wat%20doe%20jij2_0.jpg

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Als je over gaat op mij beledigen heeft een discussie geen zin meer. Ik beledig je niet. Ik zeg: Of je rationeel denkt is een ander verhaal. Als jij daar een belediging uithaalt, weet ik niet waar jij mee bezig bent. Hiermee vraag ik af of je redelijk of doordacht denk. Als jij daar een belediging uithaalt moet je niet mij de schuld geven dat ik je beledig. Dat doe je helemaal zelf.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*Zijn Bro-army bestaat uit 10-jarige kinderen die zo zielig zijn dat ze zich via het internet als een 'leger' vormen, die elke andere goede youtuber bashed. *

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Zijn Bro-army bestaat uit 10-jarige kinderen die zo zielig zijn dat ze zich via het internet als een 'leger' vormen, die elke andere goede youtuber bashed.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch komt het er op neer dat je zijn hele bro-army (ook de pubertjes en volwassenen) beschouwt als kansloze mongolen. Dat soort mensen zie ik hier tot nu toe niet reageren.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee okay, daar heb je gelijk in. Misschien zijn jullie niet zo dom als die kinderen die commenten op zijn videos. Ik ben blij dat (de meeste van) jullie gewoon kunnen reageren. Ik had dit topic gemaakt, omdat ik samen met iemand die ik ken vaak pewdiepie loop te bashen, met de reden om een beetje chaos te creëren. Ik liet me daarin een beetje meesleuren, om het vuur wat op te stoken. Pewdiepie is voor ons iemand om onze agressie op los te laten. Voortaan zal ik het niet meer in de groep gooien, aangezien jullie hier niet tegen kunnen. Sorry, lichtgevoelige PU vrienden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is al goed jongen, niet huilen. Je hoeft je niet te verontschuldigen voor het zijn van een mongool, daar kan je toch niks aan doen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...