Ga naar inhoud

PewDiePie: Like or dislike?


NoEscapeRoute

Aanbevolen berichten

NoEscapeRoute @ Arendjan > En dat zeg jij, diegene die voor pewdiepie opkomt. Volgens mij doe jij s' nachts stiekem je computer aan om pewdiepie te kijken. @NoEscapeRoute Wat een sterk argument man... NOT! Met jou discussiëren kom je ook niet verder. Daarbij ga ik er ook niet meer verder op in.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Een quote van jou: >Ik had dit topic gemaakt, omdat ik samen met iemand die ik ken vaak pewdiepie loop te bashen, met de reden om een beetje chaos te creëren. Ik liet me daarin een beetje meesleuren, om het vuur wat op te stoken. Dit laat dus zien wat voor grote mongool je bent.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar je hebt me door. 's Nachts ( dus niet s' nachts) doe ik stiekem mijn computertje aan, dan hoop ik dat pappa en mamma al slapen. Dan haal ik mijn piemel uit mijn broek en ga ik Pewdiepie filmpjes kijken. Dat is mijn leven kort samengevat.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

NoEscape, je bent net zo erg als een fanboy. alleen bash je pewdiepie. pewdiepie is op sommige momenten grappig, kinderlijk, maar je kan er wel altijd om lachen. elk normaal denkend persoon zou niet pwediepie bashen omdat hij geld maakt. of omdat hij idiote grappen uithaald. sommige vinden dat blijkbaar grapig. > Hij kan heel Afrika voeden, maar in plaats daarvan besluit hij om met een irritante chick te gaan wonen die nog een hogere stem heeft dan al zijn fans bij elkaar. welke mongool gaat nou zijn geld die hij verdient weg gooien omdat iemand anders wilt dat het naar afrika gaat. doe het met je eigen geld >Zijn Bro-army bestaat uit 10-jarige kinderen die zo zielig zijn dat ze zich via het internet als een 'leger' vormen, die elke andere goede youtuber bashed. ........... verrekte mongol
Link naar reactie
Delen op andere sites

De echte mongooltjes zijn al die haters :D Er zijn er zelfs die zo ver gaan, dat ze hun hele leven er aan wijden. Te erg gewoon xD http://www.youtube.com/watch?v=QXFcR-dm_FM voor een voorbeeldje! Kijk, ik ben een fan van Pewdiepie, maar ik ben geen 10 jarig kind. Ik denk persoonlijk dat er maar een heel klein deel daadwerkelijk zo jong is. En trouwens, zelfs al zou echt IE-DE-REEN 10 jaar zijn die Pewdiepie kijkt.... Eigenlijk ben je als hater dan alleen maar zieliger, beetje ruzie zoeken met 10 jarigen xD Serieus, ik snap niet waarom bijna iedere populaire youtuber wel door een bepaalde groep nolivers wordt gehaat. Is dat echt zo verschrikkelijk leuk om te doen? Ik houd liever ergens van dan dat ik iets haat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet 10 dan ben je 16. -.- . Pewdie is gwn dikke meuk. En ik ben nu een mongool omdat ik hem niet mag? Oke logish. Eerder keken mensen nog goede programma's. Nu is het meer wie schreeuwt het hardst en vooral geen diepgang. Maar hè diepgang is kennelijk voor mongolen?

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn grootste probleem is nog wel dat hij een gigantische hufter is en alle kleine kindjes beinvloed om iedereen te bashen. Mischien niet direct maar ik heb heel wat fans gezien en als ze iets deden wat PewDiePie al had gedaan. >Fck u pediepi alrdy did tis fuck u Of iets in die zin. En zoals ik al eerder zei >PewDiePie is een genie. Hij heeft de perfecte manier om internetgeld te verdienen verzonnen. Door zich zo kinderachtig in zijn filmpjes te gedragen dat alle hordes domme trollkindjes van YouTube eropaf zijn gekomen. Hij is een genie, maar een gigantische hoer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap echt het probleem niet met Pewdie. Hij speelt gewoon games die hij en zijn fans willen spelen, en dat doet ie op een bepaalde manier, en blijkbaar vinden miljoenen mensen dat leuk. En Pewds heeft al meerdere malen opgeroepen aan zijn fans om elkaar te respecteren, en niet andere youtubers te gaan bashen als zij dezelfde games spelen als Pewdie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...