Reb3nga Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Leuke schrijfstijl, spellingsfoutjes is al benoemd zie ik. Tof dat je je ook regelmatig in de comments en community laat zien. Van mij mag je blijven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gszebra Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 samuel niet, samuel is awesome. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeTwan Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Zo, nu toe aan een ouderwets bakkie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maidina Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 wou!...DeTwan voor nieuwe PU stagair! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ElBassico12 Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Dat klopt :p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gszebra Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 daar hadden we em al op gewezen zijn spelfouten:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gszebra Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Kobus mogen wij een aangepaste versie van je stage verslag? waar de geheimen van ed niet prijs gegeven worden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaCrow Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Er staat ook: "Ik ben bezig met maken" Kom op dude.. :P Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Aangepast ;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Mooi gezegd DeTwan, je hebt groot gelijk. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
404notfound Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Vindt Graddus vast leuk om te lezen. :s Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
404notfound Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 ^ ^ ^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ElBassico12 Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Ja, dat mag. Help me wel even herinneren na 20 mei. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gurtus666 Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 ik vind dat je moet blijven vind je altijd uber grappig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 >Vindt Graddus vast leuk om te lezen. Alsof hij hier ooit komt, en anders, like i give a fuck. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flami Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Kobus je wordt geëerd in Jan's nieuwe blog! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Goeie stukken met humor, niet zo kinderachtig dat normaal te verwachten is hier, je bent actief en een heuse koffie slaaf. Als ik PU onder mijn almachtige machtigheid had dan had ik nam ik je zonder twijfel aan, je bent een goeie toevoeging. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 dan nam ik* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gszebra Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Nice ik ben benieuwd als je hier nog bent wil ik hem zeker lezen namelijk!:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Streepje X Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Jouw stukkies zijn leuk om te lezen ;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Streepje X Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Oh ja, je zou heel subtiel in kunnen vermelden hoe vaak je koffie voor Wouter hebt moeten halen ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Streepje X Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Voor Jan bedoel ik... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 >Ik moet deze blog beginnen met een groot compliment naar onze stagiair Kobus. De man kan als geen ander koffie halen, heeft een bizar soort humor die ik als enige op de redactie kan waarderen en zijn wanhoopspogingen om mij ertoe aan te sporen om mijn blog op tijd aan te leveren, zijn van een andere planeet. Ter kennisgeving, ik ontving gisteren de tekst van het complete K(r)oningslied in mijn mailbox alleen zo aangepast dat het op mij en mijn blog sloeg. Het moge duidelijk zijn dan ben je prettig gestoord én heb je ballen. Zegt genoeg toch? Mijn complimenten Kobus! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M4st3rb0b Geplaatst: 8 mei 2014 Delen Geplaatst: 8 mei 2014 Wat ik mooi vind bij jou (en Allie) is dat je je zelf heel erg bij de community betrekt, en de foras in duikt. Dat mis ik nog in sommige redacteuren... Ik heb het idee dat die nooit ook maar de moeite doen om te kijken wat wij al community vinden van PU.nl, en wat er allemaal beter kan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gszebra Geplaatst: 8 mei 2014 Delen Geplaatst: 8 mei 2014 allie alleen in haar topic.. niet echt zoals kobus. kobus is gewoon een volksheld hier Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.