Assassin966 Geplaatst: 12 mei 2014 Delen Geplaatst: 12 mei 2014 Wat een feest, examens -.- Iedereen stressen en doen wat ik niet begrijp. Let gewoon een beetje fatsoenlijk op in de les en je kan het zo doen. Ik heb morgen nog lekker een dag vrij en dan heb ik de eerste toets Nederlands op woensdag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 12 mei 2014 Delen Geplaatst: 12 mei 2014 Is 53 een priemgetal? Ja of nee? Niet stiekem opzoeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
guy1996 Geplaatst: 12 mei 2014 Delen Geplaatst: 12 mei 2014 Nederlands was een killer-examen! Hoe krijgen ze het klaar om zo'n vage tekst te produceren?? Je kunt je geschatte cijfer trouwens berekenen op examenklacht.nl. Moet je wel even je antwoorden nakijken op examenblad.nl. Morgen scheikunde en dat wordt huilen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 12 mei 2014 Delen Geplaatst: 12 mei 2014 >Vmbo? Hou dan je kleppie dicht. Dankjewel. Alsof het VWO examen wat voorstelt :') Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 12 mei 2014 Delen Geplaatst: 12 mei 2014 Nee..? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maurice9 Geplaatst: 12 mei 2014 Delen Geplaatst: 12 mei 2014 Paars Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 12 mei 2014 Delen Geplaatst: 12 mei 2014 Hmm, vandaag vooral wiskunde doen, een beetje NL tips lezen, en de rest kan wel dagje van te voren. Misschien AK ook wat meer tijd geven, en weekendavonden aan GS want overdag werken zaterdag en zondag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maurice9 Geplaatst: 12 mei 2014 Delen Geplaatst: 12 mei 2014 Werken tijdens examens, tricky hoor, but ey, 'if it works for you it works for me' Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 12 mei 2014 Delen Geplaatst: 12 mei 2014 >Het is 'vwo', niet 'VWO'. http://taaladvies.net/taal/advies/tekst/51/afkortingen_spelling_algemeen/#2 Je bent hier op het internet. Google even of je echt gelijk hebt, voordat je onzin uitkraamt. Voor de rest is je butthurt verbeterdrang wel schattig hoor (L) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 12 mei 2014 Delen Geplaatst: 12 mei 2014 'T is havo maar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeValk Geplaatst: 12 mei 2014 Delen Geplaatst: 12 mei 2014 Uhm, Deezide heeft gewoon gelijk. Het is vwo. Het internet heeft niet altijd, zelfs vaak gewoon niet gelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeValk Geplaatst: 12 mei 2014 Delen Geplaatst: 12 mei 2014 Ik vond het examen van Nederlands vandaag best wel te doen gelukkig! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 12 mei 2014 Delen Geplaatst: 12 mei 2014 Ja toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
strondstoned Geplaatst: 12 mei 2014 Delen Geplaatst: 12 mei 2014 42 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assassin966 Geplaatst: 12 mei 2014 Delen Geplaatst: 12 mei 2014 Oh ja, want iemand die op VMBO zit is direct minderwaardig? Tuurlijk maat, zoek een leven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assassin966 Geplaatst: 12 mei 2014 Delen Geplaatst: 12 mei 2014 Avant, hij is vast een keer gezakt voor zijn eindexamen, of hij zit momenteel met een stok van een meter in zijn reet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rodriguez Geplaatst: 12 mei 2014 Delen Geplaatst: 12 mei 2014 Alle meerkeuze vragen voor Nederlands goed :D Maar de rest? Geen idee.. Zal niet al te best wezen.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LordJeenus Geplaatst: 12 mei 2014 Delen Geplaatst: 12 mei 2014 Ik zit er al een week in. vandaag wiskunde gehad, ging wel matig. Nederlands & Engels gingen toppie! En economie ging wel aardig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joshua0_o Geplaatst: 12 mei 2014 Delen Geplaatst: 12 mei 2014 Nederlands heeft me aids gegeven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
guy1996 Geplaatst: 12 mei 2014 Delen Geplaatst: 12 mei 2014 Ik ook haha, die waren ook wel makkelijk moet ik zeggen. De rest ging maar matig, maar ik heb in ieder geval tussen de 6,0 en de 7,0 dus ik ben tevreden! :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeTwan Geplaatst: 12 mei 2014 Delen Geplaatst: 12 mei 2014 Zozo, nice! Veel te veel open vragen vergeleken met de examens van de vorige jaren :( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rodriguez Geplaatst: 12 mei 2014 Delen Geplaatst: 12 mei 2014 En morgen scheikunde D': Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LordJeenus Geplaatst: 12 mei 2014 Delen Geplaatst: 12 mei 2014 ga jij maar weg hommy Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
guy1996 Geplaatst: 12 mei 2014 Delen Geplaatst: 12 mei 2014 Kun je wel zeggen ja. Ik heb in de vakantie iets van 4 of 5 examens geoefend en niet 1 keer zoveel open vragen gehad.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
guy1996 Geplaatst: 12 mei 2014 Delen Geplaatst: 12 mei 2014 Ik zie dat jij er ook tegenop ziet? Ik weet het echt niet bij scheikunde, zit bij de oefenexamens wel steeds boven de 5,5 maar je weet het maar nooit.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.