Ga naar inhoud

Het grandioze examentopiek (2014 editie)


haisseM

Aanbevolen berichten

  • Reacties 287
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Fuck yeahhh, heerlijk gevoel als je je beseft dat je zo goed als geslaagd bent. Wiskunde ging meh maar volgens het bare minimum qua punten die ik voor wiskunde sowieso wel heb behaald heb ik een 6,9 ongeveer, maar zelfs als ik wat punten minder heb, ik had een 5,1 nodig om voldoende te staan daarvoor. Verder ging NL goed dus ook geen risico, Engels moet een 9 minimaal voor leestoets te doen zijn, en daar sta ik al een 8 voor. Verder geen risicovakken, alleen AK die vrijdag is waar ik misschien een 5 voor kan staan als ik lager dan 5,4 haal, maar boeie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope. Al je CE-cijfers moeten wel als gemiddelde een 5,5 hebben, anders meteen gezakt. Rekentoets mag een 5 (had 1e keer al een 7), kernvakken max één 5 inderdaad (maar engels, NL & Wis zijn weinig risico voor mij) en voor de rest mag je 2 vijven staan als je maar 6 gemiddeld hebt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er wat laat mee, maar iedereen succes! En echt 50% is je kop erbij houden. Je kunt alles nog zo goed geleerd hebben, als je staat te trillen van angst bereik je niks. Hou je hoofd koel (vertel jezelf dat het maar een proefwerk is ofzo), laat de stof tot je doordringen en gaan met die banaan. (Mijn eindexamen was trouwens 2 jaar geleden. Zelfde manier als hierboven, geen enkele onvoldoende)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...