Ga naar inhoud

Het grandioze examentopiek (2014 editie)


haisseM

Aanbevolen berichten

  • Reacties 287
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Teringjantje. Meer mensen die net VMBO-TL Nederlands achter de rug hebben? Ik ben niet de domste en werk zelfs boven mijn niveau, maar ik vond zelf de samenvattingsopdracht regelijk slecht gemaakt. De informatie die je uit de tekst moest halen kwam niet altijd precies overeen met de vragen uit de samenvatting. Daardoor heb ik er meer en deels een mengelmoesje van moeten maken. Meer mensen die hier last van hadden?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het artikel TÉ makkelijker. Ze hadden het examen eerder kunnen compenseren door de samenvatting makkelijker te maken en er een formele brief in te stoppen. Bij een artikel kan je het haast niet fout hebben. Heb je 0 spelfouten, een goede zinsopbouw en heb je je eigen mening goed uitgedrukt moeten ze je 9/10x de volle punten wel geven. Ik verwacht dat de norm wat zachter word, maar slagen moet toch wel lukken :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...