Ga naar inhoud

PU.nl's Domste quotes 500.


JahArmy

Aanbevolen berichten

>Ik zei laatst tegen een junkie: 'Hallo!' Hij antwoordde met: 'High!' >Daarna vroeg ik hem hoe het met hem ging. 'Ja, drug, drug, drug!'; was zijn antwoord. Toen vroeg ik hem of hij honger had. Ja zei hij, coke maar wat voor mij. >Ik zei: 'Nee, een frietje kun je krijgen.' Hij zei: 'Mag ik dan een patatje Meth?' In het drugs topic.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Red Dead 2 = Assassins Creed done right. Ik bemerk ook heel wat Legend of Zelda BotW-invloeden. Het managen van je metertjes, en alles wat daar bij komt zien, lijkt me geïnspireerd op Zelda, het koken enzo. Ook de kaart, waar strepen hoogtes en laagtes aangeven, is geïnspireerd op Zelda, evenals het paardrijden/verzorgen. Relic, in het RDR 2 topic.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...