Ga naar inhoud

PU.nl's Domste quotes 500.


JahArmy

Aanbevolen berichten

>Als jij fulltime werken en veel geld verdienen (om het vervolgens uit te geven aan onnodige zooi en een te duur appartement) belangrijker maakt dan reizen dan is het puur alleen je eigen schuld dat je "er niet tussenuit kan". Ja, want iedereen woont nog bij papa en mama en hoeft verder geen vaste lasten te betalen. WAKKER WORDEN HALLO WELKOM IN DE GROTE MENSEN WERELD
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
>Neger het vuur van mijn fornuis is blauw door het propaan, dat weet ik Ik kwam deze quote van Ramon van een jaar geleden tegen. :-(

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Aanslagpleger kijkt naar pewdiepie, of heeft de sub2pew actie voor bij zien komen.. en noemt het in zijn video. Als Eigen huis en tuin een soortgelijke actie rond zich had en hij had Sub2H&T gezegd, dan was de media reactie exact hetzelfde. Daarmee geef ik GG gewoon gelijk. Het is onzin om naar pewdiepie te wijzen. Waarom gaan we ook niet meteen langs de autofabrikant van de auto waar hij in reed? Etc. Ik vind het eerlijk gezegd ook...jammer? (niet het juiste woord). Dat de aanslager in die hele video niet een duidelijke uitleg geeft etc. hij wil een punt maken?, maar, begrijp me niet verkeerd. 50 doden is relatief ontzettend weinig (vergelijk het met oorlogslanden die in zekere zin aanzienlijk erger zijn, maar er is oorlog dus dat hoort er maar bij ofzo??), Ook al ligt de gemiddelde murder rate van New zeeland rond de 40-50 (en nu in 1 dag verdubbeld). Maar NZ heeft "maar" 5mil inwoners. Het is moeilijk te gebrijpen dat de aanslager dacht dat dit zijn "grote daad" moet zijn. dat hij hiermee een punt maakt? Wat was het hele punt eigenlijk? Vond ik niet geheel duidelijk wat vreemd is als je dit soort dingen live streamed. gewoon pure haat? weet iemand al meer? Zonder lviestream worden de beelden nooit vrijgegeven etc. Dat wist deze man. veel vragen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook gewoon een prima vergelijking. Welliswaar erg debiel en extreem. Maar dat was de bedoeling. De vergelijking is zoals Lolindir al zegt, exact hetzelfde. Alleen noemde ik bewust een debiel huismoeder programma om het wat extremer te brengen. Wil jij zeggen dat het niet debiel is dat Pewdiepie hier door sommige de schuld van krijgt omdat zijn naam is genoemd?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het hier zowaar met Gameguy eens. Kijk met enige regelmaat als ik me verveel Pewdiepie video's en heeft ongeveer evenveel met nazisme en rechts-extremisme te maken als Spongebob. Dus inderdaad is zo'n extreme vergelijking in dit geval best passend.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...