Hardcore_gamer Geplaatst: 8 december 2020 Delen Geplaatst: 8 december 2020 Je zet jezelf er nu ook op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 8 december 2020 Delen Geplaatst: 8 december 2020 Ik denk dat je bij de beste quotes 500 moet zetten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 8 december 2020 Delen Geplaatst: 8 december 2020 Slechte zin maar je weet wat ik bedoel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 december 2020 Delen Geplaatst: 8 december 2020 Ok boomer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 9 december 2020 Delen Geplaatst: 9 december 2020 Wel al een antwoord bedacht Early? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr.Doom Geplaatst: 9 december 2020 Delen Geplaatst: 9 december 2020 Waarom zou HC Earlygamer zijn? Snap die connectie niet echt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 9 december 2020 Delen Geplaatst: 9 december 2020 Ik snap het ook niet echt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 9 december 2020 Delen Geplaatst: 9 december 2020 The Rock vindt het wel noemenswaardig dat je in het domste quotes topic iets gaat quoten waardoor je daarmee in de domste quotes terecht komt weer. Roel snapt het niet helemaal Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 10 december 2020 Delen Geplaatst: 10 december 2020 Het cringen hier bereikt elke dag een nieuw level. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 10 december 2020 Delen Geplaatst: 10 december 2020 Klein mannetje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
padski Geplaatst: 14 december 2020 Delen Geplaatst: 14 december 2020 > “Doe je werk, journalist.” Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 24 december 2020 Delen Geplaatst: 24 december 2020 Jaap Aap als reactie op mijn vraag aan Firebird waarom hij voor Samsung had gekozen: Lol rebeng ook al iedereen aan het nalopen (Want je schaft een apparaat van 1300 euro aan omdat je erbij wilt horen o_O) Lol rebeng ook al iedereen aan het nalopen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
padski Geplaatst: 24 december 2020 Delen Geplaatst: 24 december 2020 > Praat met NPC Rijd van A naar B Shootout Loot alles wat los en vast zit Kies beter weapon en armor, de rest kan in de prullenbak Rijd van B naar A Praat met NPC Missie uitgespeeld Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 24 december 2020 Delen Geplaatst: 24 december 2020 Kan je niet tegen de waarheid? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
padski Geplaatst: 24 december 2020 Delen Geplaatst: 24 december 2020 Ik praat alleen tegen jou als je even inlogt op je primaire account, early. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 24 december 2020 Delen Geplaatst: 24 december 2020 Ik ben geen early! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 27 december 2020 Delen Geplaatst: 27 december 2020 >Ik praat alleen tegen jou als je even inlogt op je primaire account, early. Dit is pas dom! Aannames doen zonder bewijzen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 27 december 2020 Delen Geplaatst: 27 december 2020 Geloofde jij niet in complottheorieën? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 28 december 2020 Delen Geplaatst: 28 december 2020 EarlyCoreGamer maak het nou niet nog erger.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
padski Geplaatst: 28 december 2020 Delen Geplaatst: 28 december 2020 Een rechtse directe van DunneDraak en die komt aan hoor! Is Early nog in staat een matige comeback te maken of krijgt hij meteen 10 tellen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 28 december 2020 Delen Geplaatst: 28 december 2020 Alles wat Rebenga, Eastwood, Hans en Padski zeggen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EastwoodEagle Geplaatst: 28 december 2020 Delen Geplaatst: 28 december 2020 Je bedoelt EarlyCore-gamer @lolwat1. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 28 december 2020 Delen Geplaatst: 28 december 2020 Je begint eentonig te worden Eastwood. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EastwoodEagle Geplaatst: 29 december 2020 Delen Geplaatst: 29 december 2020 Al eens nagedacht hoe het zou komen dat zoveel mensen hier niet zo tuk zijn op jullie? Nee? Misschien eens doen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 29 december 2020 Delen Geplaatst: 29 december 2020 >Eastwood is geen adelaar, maar een papegaai. Hij zegt alles wat Hans zegt, dus waarschijnlijk hetzelfde account Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.