Dwaaskaas Geplaatst: 22 januari 2021 Delen Geplaatst: 22 januari 2021 "Nee schat, met twee stokstaartjes kan je geen vuur maken" Uitspraak gedaan door ondergetekende tijdens kampeertrip met vriendin. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 21 maart 2021 Delen Geplaatst: 21 maart 2021 Die verwijderde pvv rant van halopro was in gelijke delen debiel als entertainend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 23 maart 2021 Delen Geplaatst: 23 maart 2021 Alles wat Hellraidermike zegt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 2 april 2021 Delen Geplaatst: 2 april 2021 Domeniek is erweer met alweer een nieuwe account. Hij claimt (als 1 vd meest hardcore fanboys hier) een series X te hebben gekocht en meteen weer te hebben verkocht. Toen ik zei dat niemand dat gelooft kwam het volgende antwoord: "DavidHasselhoff Is de moderator nog wakker? Je ziet dat rebenga weer niet normaal kan reageren. afgunst druipt er weer af. geloofd weer niet dat ik mijn series x verkocht hebt. man man man.Wie ben jij man? hoef me totaal niet te bewijzen, weet zelf wel beter. E-Rebenga noob!" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellraidermike Geplaatst: 3 april 2021 Delen Geplaatst: 3 april 2021 >Hellraidermike, altijd janken om iemand te blokken. Ik zeg gewoon waar het op staat. En dat kan je gewoon niet hebben. Manier hoe je net ook weer reageerde, doe gewoon normaal. Respect begin bij jezelf! Dan krijg je het terug ook. Deze verdient een eigen entry :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 16 mei 2021 Delen Geplaatst: 16 mei 2021 >Nieuwe site na de zomer Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyNameisJeff69 Geplaatst: 16 mei 2021 Delen Geplaatst: 16 mei 2021 >QuoteBen niet thuis [22:02] Morgenavond doe ik mee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyNameisJeff69 Geplaatst: 16 mei 2021 Delen Geplaatst: 16 mei 2021 wie was dit [ geld aleen voor discord] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellraidermike Geplaatst: 17 mei 2021 Delen Geplaatst: 17 mei 2021 >Mr. Doom, als mijn buurvrouw spullen of eten weggeeft, dan kan het zijn dat ik het accepteer. Zelf steel ik niets uit winkels. @jeff, jij bent er zeker zo eentje die op FB roeptoetert dat complotten echt zijn. En het gemak van een torrent is minder dan betaalde dienst? Ik download, knal het op een hdd en zie het met alle gemak op tv. Waar ik dat schijfje ook aansluit. Zo moeilijk is dat niet. Leroy in het amazon prime artikel. Maar hij steelt natuurlijk niks, hij kijkt en download alleen series en films zonder ervoor te betalen..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellraidermike Geplaatst: 17 mei 2021 Delen Geplaatst: 17 mei 2021 Kut tweede stukje moest ook als quote. Is de nieuwe site er al? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 17 mei 2021 Delen Geplaatst: 17 mei 2021 Ik durf te wedden dat het gros van deze website, waaronder jij, in het verleden gebruik heeft gemaakt van torrenten. Zijn het geen films, dan is het muziek of games. Stelletje hypocriete huilebalken zijn jullie in dat artikel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 17 mei 2021 Delen Geplaatst: 17 mei 2021 Het zit Mike best dwars… Ik zeg nergens dat het goed is, maar overdrijven is ook een vak, kijk naar jullie reacties lmao! Inderdaad hypocrisie ten top op deze site. Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 17 mei 2021 Delen Geplaatst: 17 mei 2021 >Ik weet dat het fout is en fout is wat ik heb gedaan, ik ga daarna niet meerdere reacties posten in een poging mijn eigen onzin recht te lullen. Mike, de gast die bekend staat zijn eigen onzin continu recht proberen te lullen. Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 18 mei 2021 Delen Geplaatst: 18 mei 2021 Alles wat LeroyDogg zegt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 18 mei 2021 Delen Geplaatst: 18 mei 2021 The Rock denkt dat De Groene Narcist dat niet ziet als recht lullen, hij gelooft het oprecht waarschijnlijk allemaal. Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 18 mei 2021 Delen Geplaatst: 18 mei 2021 Ja overtuigd is ie zeker! Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 19 mei 2021 Delen Geplaatst: 19 mei 2021 Manneke heeft een aandoening, kan ie zelf niet veel aan doen (behalve z’n medicijnen op tijd innemen). Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr.Doom Geplaatst: 19 mei 2021 Delen Geplaatst: 19 mei 2021 Alles wat iedereen behalve The Rock zegt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 19 mei 2021 Delen Geplaatst: 19 mei 2021 Heb je het weer over jezelf? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellraidermike Geplaatst: 19 mei 2021 Delen Geplaatst: 19 mei 2021 Iets met een pot en ketel of zo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 19 mei 2021 Delen Geplaatst: 19 mei 2021 Maar dat betekend dat wat je zojuist zei ook dom is..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellraidermike Geplaatst: 19 mei 2021 Delen Geplaatst: 19 mei 2021 >Alsof jij of de rest hier nooit downloadt Dit bewijst dat het je wel degelijk kan schelen. Oh ik heb zelfs gezegd dat ik download, niet nou het onderwerp veranderen he ;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 19 mei 2021 Delen Geplaatst: 19 mei 2021 Jouw begrip van ‘bewijs’ is erg abstract. Waarom zou het mij iets doen wat een random op een site vindt van wat ik doe op internet? Al helemaal als deze random HellraiderMike is, een user die op de site door 99% wordt gezien als een sukkeltje? Je voelt je wel erg belangrijk. Dat is vreemd, apart en aandoenlijk tegelijk. Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 19 mei 2021 Delen Geplaatst: 19 mei 2021 Trouwens, onderwerp veranderen? Ik heb net inhoudelijk op je vraag gereageerd, daar ga jij niet op in. In plaats daarvan verander jij van onderwerp. Doe je nou alsof je zo lomp bent? Dacht toch wel dat je iets snuggerder was dan de gemiddelde pu.nl gebruiker… Nja, ‘t zal wel. Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 19 mei 2021 Delen Geplaatst: 19 mei 2021 Kom op jongens, dat ruzie maken kan echt niet zo. Veel te soft, gebruik eens wat scheldwoorden of beledig elkaars homoseksuele adoptieouders. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.