Mr.Doom Geplaatst: 7 januari 2021 Delen Geplaatst: 7 januari 2021 @ Rebenga De nadruk op WAT respect, het was de laatste jaren al flink aan het dalen. Vroeger zag ik hem altijd best graag, maar ik denk dat Willem Engel naast hem op de bank is gekropen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRussian Geplaatst: 7 januari 2021 Delen Geplaatst: 7 januari 2021 Heeft hij nooit geschiedenis lessen gevolgd ? Hoe kan iemand zoiets nou ontkennen ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 7 januari 2021 Delen Geplaatst: 7 januari 2021 Hahahahaha nee, nee dit schreef je niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellraidermike Geplaatst: 7 januari 2021 Delen Geplaatst: 7 januari 2021 Oh NOS meldt dat. Dan is dat natuurlijk geloofwaardig. Ik heb net de nieuwste statistieken gecheckt op Russische staatswebsite. TheRussian in het grote president evil topic. Zeggen dat de NOS ongeloofwaardig is om dan in dezelfde zin te stellen dat de Russische overheid wel geloofwaardig is.......... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 7 januari 2021 Delen Geplaatst: 7 januari 2021 Ik heb het gekopieerd en geplakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRussian Geplaatst: 7 januari 2021 Delen Geplaatst: 7 januari 2021 Nieuws over Rusland vertrouw ik meer als het ook echt uit Rusland afkomstig is en niet door het publieke omroep in het Russofobe Nederland is gemaakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 7 januari 2021 Delen Geplaatst: 7 januari 2021 Oh pff ik schrok er even van, had er overheen gelezen. Maar als ilja het schreef dan is het waar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 7 januari 2021 Delen Geplaatst: 7 januari 2021 Waarom ben je nog in Nederland dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRussian Geplaatst: 7 januari 2021 Delen Geplaatst: 7 januari 2021 Omdat ik nog lopende zaken heb die afgemaakt moeten worden. Dit land heeft mijn en mijn familie ernstige onrecht aangedaan en zal er voor boeten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 januari 2021 Delen Geplaatst: 7 januari 2021 Ik denk dat Rutte elke nacht van je wakker ligt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRussian Geplaatst: 7 januari 2021 Delen Geplaatst: 7 januari 2021 Was wel het geval in 2013 toen President Poetin tijdens zijn staatsbezoek hem met onze zaak confronteerde en Nederlandse Ministerie van buitenlandse zaken het probeerde stil te houden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRussian Geplaatst: 7 januari 2021 Delen Geplaatst: 7 januari 2021 Daarnaast. Toen er een internationaal arrestatie bevel tegen mij liep werd ik beschreven als: Gevaar voor stabiliteit van de staat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 7 januari 2021 Delen Geplaatst: 7 januari 2021 Dus jij hebt Rutte er mee geconfronteerd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRussian Geplaatst: 7 januari 2021 Delen Geplaatst: 7 januari 2021 Niet ik maar President Poetin zelf. De hoogste kneus waar ik mee contact heb gehad is: Fred Teeven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 7 januari 2021 Delen Geplaatst: 7 januari 2021 >Gevaar voor stabiliteit van de staat. Ik ben het met je eens dat ze je op die manier wel érg hoog aanslaan. Als je wat slimmer en kundiger was geweest hadden ze eventueel gelijk gehad. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRussian Geplaatst: 7 januari 2021 Delen Geplaatst: 7 januari 2021 Hoezo ? Wij hebben onze zaak gewonnen en bewezen dat jeugdzorg en ministerie van justitie crimineel bezig waren geweest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 7 januari 2021 Delen Geplaatst: 7 januari 2021 >Fred Teeven Hahaha Fred Tiffo de buschauffeur. Toen ik nog bij de JOVD actief was hadden we midden in de zomer een sprekersavond met fred teeven. Deze werd gehouden op een zoldertje van een kroeg in maastricht. Het hele zoldertje zat vol met mensen en er was weinig ventilatie in het 18e eeuwse pand, waardoor de temperatuur binnen alsmaar opliep gedurende de avond. Fred Teeven is toen in een pak begonnen te spreken, en dat is geëindigd met een hoogst onsmakelijke wet-hemd contest met het meest zwaarlijvige kabinetslid van zijn tijd. Verder wel een aardige kerel om een borreltje mee te drinken, hij heeft toen nog een paar rondjes gegeven ook. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 7 januari 2021 Delen Geplaatst: 7 januari 2021 >Hoezo ? Wij hebben onze zaak gewonnen en bewezen dat jeugdzorg en ministerie van justitie crimineel bezig waren geweest Nu ben ik (op wat geenstijl artikeltjes na) niet helemaal op de hoogte van je zaak, en los van het feit dat ik je een ontzettend domme lul vind op basis van je politieke overtuigingen en bizarre wereldbeeld wat betreft Rusland, ben ik blij dat je je broertje en zusje terug hebt. Ambtenaren zijn vaak zure figuren met een gefaald leven en de toeslagaffaire heeft weer aangegeven dat het gruwelijk fout kan gaan als je ze te veel hun gang laat gaan. Godzijdank leven we in een rechtsstaat waar je bij de rechter de overheid aan kan klagen en je nog je gelijk krijgt ook (veel succes in Rusland wat dat betreft!), maar wat bedoel je precies met crimineel handelen? Zijn er daadwerkelijk mensen van jeugdzorg opgepakt en bestraft? Je hebt zelf een juridische achtergrond dus ik vroeg me af of je dat woord correct gebruikt of dat het meer een hyperbool is. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRussian Geplaatst: 7 januari 2021 Delen Geplaatst: 7 januari 2021 Crimineel bezig als in het is bewezen dat zij wetten hebben overtreden. Daarnaast een zaak starten tegen deze instellingen was verre weg van simpel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 7 januari 2021 Delen Geplaatst: 7 januari 2021 Twat mag wat The Rock betreft een ban houden tot hij Auswitch heeft bezocht en dat kan aantonen, dat snoert iemand de mond wel met dat soort achterlijke onzin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 januari 2021 Delen Geplaatst: 8 januari 2021 >Baltische staten hadden nooit onafhankelijkheid mogen krijgen. Van wie niet? Wat is dit nou weer voor bullshit. Heb je überhaupt ooit een gescheidenisboek open gehad? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRussian Geplaatst: 8 januari 2021 Delen Geplaatst: 8 januari 2021 Nou dan ga je er niet in mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 januari 2021 Delen Geplaatst: 8 januari 2021 >Dan werd dat toga dragende parttimer opeens wakker en stelde een onafhankelijke onderzoek in. Ahhaha ik had dit helemaal niet gelezen. Ilja hoe durf je iemand belachelijk te maken omdat hij parttime werkt ;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRussian Geplaatst: 8 januari 2021 Delen Geplaatst: 8 januari 2021 Omdat in dezelfde tijd de toga dragers ( rechters ) lopen te mekkeren dat zij onvoldoende tijd hebben om zaken te lezen. En ik heb aantal rechters gevolgd. Zij waren meer met hun hobby bezig dan met hun werk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 9 januari 2021 Delen Geplaatst: 9 januari 2021 > Ik ben gewoon Russisch, en dat wordt ook in al mijn documenten zo vermeld. Baltische staten hadden nooit onafhankelijkheid mogen krijgen. Hadden zij dit niet zelf uitgeroepen, toen de Sovjettische moederstaat te zwak was om de Baltische volkeren nog te onderdrukken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.