Hellraidermike Geplaatst: 9 januari 2021 Delen Geplaatst: 9 januari 2021 Ja man je zal toch maar een leven hebben naast je werk.... Dat ze in Rusland 120 uur week moeten werken wil niet zeggen dat die vlag hier ook op gaat. Wij hebben zoiets als vrijheid, dan heb je natuurlijk ook hobbies. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellraidermike Geplaatst: 9 januari 2021 Delen Geplaatst: 9 januari 2021 >Dit land heeft helemaal niks recht gezet. Het heeft mijn moeder en mij ruim 20 rechtszaken gekost om het recht te zetten en alleen op het moment dat de rechter heet onder haar voeten begon te krijgen omdat er druk van bepaalde andere bron kwam De tegenstelling zoals Avant_La_Lettre aan eerder aangaf verdient een aparte reactie hier. Jezus wat dom..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 9 januari 2021 Delen Geplaatst: 9 januari 2021 The Rock nomineert alle bewuste spelfouten van Svetlana, hij is nog een betere acteur dan The Rock (en The Rock kopt hem zelf vast in dat dat niet zo moeilijk is). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRussian Geplaatst: 9 januari 2021 Delen Geplaatst: 9 januari 2021 Werk is nogal een groot woord. Zittende voor het leven ambtenaren tegen wie klachten niet worden behandeld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 9 januari 2021 Delen Geplaatst: 9 januari 2021 The Rock moet toegeven, Svetlana maakt wel naam voor zichzelf. The Rock begint haar steeds meer in het rijtje te plaatsen van grootste cartoons allertijden, naast Bugs Bunny en Daffy Duck Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellraidermike Geplaatst: 9 januari 2021 Delen Geplaatst: 9 januari 2021 Tja dat werk een groot woord voor jou is, is natuurlijk helemaal te begrijpen. Je moet het natuurlijk wel hebben om het te snappen..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRussian Geplaatst: 9 januari 2021 Delen Geplaatst: 9 januari 2021 Ben je helderziend ? Want ik heb gewoon een nette kantoor baan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellraidermike Geplaatst: 10 januari 2021 Delen Geplaatst: 10 januari 2021 Dat gelooft niemand. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 10 januari 2021 Delen Geplaatst: 10 januari 2021 Nee ik geloof dit ook niet eigenlijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 10 januari 2021 Delen Geplaatst: 10 januari 2021 Ik heb het FB profiel van de Rus gezien, is dat nou het gevaar voor de staat waar hij het over heeft? Lijkt mij gewoon een gewone doorsnee gamer die teveel op internet zit... Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 10 januari 2021 Delen Geplaatst: 10 januari 2021 Ik ben bereid om je gezin af te branden als je aan mijn land komt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr.Doom Geplaatst: 10 januari 2021 Delen Geplaatst: 10 januari 2021 Wat is je doel als ik vragen mag? Dat de Jeugdzorg stopt met bestaan? Dat de verantwoordelijke minister je een bloemetje komt brengen? Een zak geld als schadevergoeding? Het klinkt een beetje als een hopeloze strijd waar je je veel te veel in vastbijt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 10 januari 2021 Delen Geplaatst: 10 januari 2021 The Rock zal ook voor de verandering even een serieuze duit in het zakje doen. Jeugdzorg werkt echt ruk in Nederland, aan de andere kant is het goed dat we het hebben, zijn niet heel veel landen die dat hebben gok ik zo. Maar de hele wirwar van regels, overheidsinstanties met hun ambtenarengedoe, het naar elkaar wijzen. Het werkt gewoon niet. The Rock heeft jeugdzorg inmiddels door de jaren heen van vele kanten gezien van dichtbij, en het doet of kan iig niet doen, wat het zou moeten doen. The Great One kent niet de details Ruski, maar beste is het proberen te laten gaan, je kan er nu toch niks meer aan veranderen. Heeft je waarschijnlijk al veel te veel tijd en energie gekost die je niet meer terugkrijgt, dus benut je tijd nu goed man nu het al even voorbij is volgens mij. Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellraidermike Geplaatst: 10 januari 2021 Delen Geplaatst: 10 januari 2021 >Wij hebben onze zaak gewonnen en bewezen dat jeugdzorg en ministerie van justitie crimineel bezig waren geweest. Ja jeugdzorg is zo erg, veel slechter dan in rusland. Hier even een stukje wat er gebeurt in rusland als je uit huis geplaatst wordt. *Statistieken hebben aangetoond dat van de jongeren die in een staatsweeshuis zijn opgegroeid 40% is betrokken bij criminaliteit, 10% plegen zelfmoord, 33% worden werkloos en 20% worden dakloos.* Wat is Rusland toch een mooi land om in te leven. Ik snap ook totaal niet waarom je in Nederland zou wonen in plaats van Rusland. Wat zou toch die reden zijn....... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 11 januari 2021 Delen Geplaatst: 11 januari 2021 Holy shit als dat de zaak van deze Rus is, dan stel ik mijn mening bij en ben het eens met hem. Afbranden die zooi! Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Supreme-2 Geplaatst: 11 januari 2021 Delen Geplaatst: 11 januari 2021 @LeroyDogg: maar dat wil niet zeggen dat heel NL-corrupt is. Dat bijv. Poetin verkeerde dingen doet wil ook niet zeggen dat Rusland corrupt is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 11 januari 2021 Delen Geplaatst: 11 januari 2021 Natuurlijk niet, generaliseren is nooit goed! Maar ik wil zeggen dat ik zijn emoties begrijp, niet dat ik de uitspraken goedkeur;) Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 11 januari 2021 Delen Geplaatst: 11 januari 2021 The Rock nomineert dat hele epistel van die gast wiens naam lijkt op hoe ze de binnenkant van je anus waarschijnlijk noemen. Het quoten gaat hier niet heel soepel, en The Great One gaat zeker niet dat psychose verhaal overtikken, dus lees het vooral zelf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 12 januari 2021 Delen Geplaatst: 12 januari 2021 Ilja liep net over straat met een vlag van Putin in zijn klauwen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Supreme-2 Geplaatst: 12 januari 2021 Delen Geplaatst: 12 januari 2021 Denk dat we beetje off-topic aan het worden... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 18 januari 2021 Delen Geplaatst: 18 januari 2021 In Nederland is ook armoede. "Gelul" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 20 januari 2021 Delen Geplaatst: 20 januari 2021 Early en Core kunnen zichzelf niet helpen en laten zich weer eens van hun beste kant zijn op de fp https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/02/Statler_and_Waldorf.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
padski Geplaatst: 21 januari 2021 Delen Geplaatst: 21 januari 2021 > Er komt nooit ook wat nuttigs uit jouw. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
padski Geplaatst: 21 januari 2021 Delen Geplaatst: 21 januari 2021 Deze nog maar even opgezocht voor hij in de vergetelheid raakt. > Meeste reacties op PU.nl in 2020 bitches! Ook Earlycore maar dan op zijn primaire account: https://www.pu.nl/media/video/pu-tv/dit-was-het-jaar-2020-van-power-unlimited/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 21 januari 2021 Delen Geplaatst: 21 januari 2021 Ik vind het grappig hoe Dominic steeds terug komt met een ander account. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.