Hellraidermike Geplaatst: 19 maart 2019 Delen Geplaatst: 19 maart 2019 Monty python vond ik dan weer wel geniaal. :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 19 maart 2019 Delen Geplaatst: 19 maart 2019 Geeft niks Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 19 maart 2019 Delen Geplaatst: 19 maart 2019 Gelukkig staan deze quotes al in het juiste topic. >Dat er nog mensen zijn die nog nooit van dit masterpiece hebben gehoord! >Echt een klassieker, Godfather, Citizen Kane niveau, onvoorstelbaar dat je die film niet op zijn minst van naam kent Alsof jij je mening over Citizen Kane zelf hebt ontwikkeld in plaats van klakkeloos over te hebben genomen van andere mensen die ergens hebben gelezen dat ze Citizen Kane goed moeten vinden. Overigens zijn A Clockwork Orange en Monty Python allebei best wel kut en vooral leuk voor pretentieuze anglofielen (zie ook: 'masterpiece') die zich aftrekken op alles wat enigszins Brits en gekkig is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 20 maart 2019 Delen Geplaatst: 20 maart 2019 En wat nou als hij wel zelf die mening heeft gevormd? Sta je toch met je bek vol tanden (vol met aanslag). Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pieter2k2 Geplaatst: 20 maart 2019 Delen Geplaatst: 20 maart 2019 Britten zijn (imo) over het algemeen kut en niet grappig. Wel grappig is de oorsprong en "evolutie?" van de huidige Britse taal. Dan zijn wij met onze platte Nederlandse taal zo stom nog niet ;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 21 maart 2019 Delen Geplaatst: 21 maart 2019 >Clockwork Orange en Monty Python allebei best wel kut Hieronder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 21 maart 2019 Delen Geplaatst: 21 maart 2019 >Overigens zijn A Clockwork Orange en Monty Python allebei best wel kut en vooral leuk voor pretentieuze anglofielen (zie ook: 'masterpiece') die zich aftrekken op alles wat enigszins Brits en gekkig is. Komt hoog binnen in de notering!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzy2win Geplaatst: 21 maart 2019 Delen Geplaatst: 21 maart 2019 Ik heb de film ooit gekeken op aanraden van een vriend van me en ik vond het een zeer goede film, dat een groot deel van de filmcritici het daarmee eens is, begrijp ik wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 6 mei 2019 Delen Geplaatst: 6 mei 2019 Early die claimt dat bij backwards compatibility van PS5, MS al verloren heeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 6 mei 2019 Delen Geplaatst: 6 mei 2019 Ik heb nog steeds geen film kunnen vinden waar ik harder om moest lachen dan Life of Brian. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 7 mei 2019 Delen Geplaatst: 7 mei 2019 Alles wat Early zegt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 7 mei 2019 Delen Geplaatst: 7 mei 2019 Alles wat GameGuy zegt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 7 mei 2019 Delen Geplaatst: 7 mei 2019 Alles wat Kotter niet zeggen kan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 13 juni 2019 Delen Geplaatst: 13 juni 2019 >Ik wil alles live zien! Achteraf ben je te laat meen ik. Early in het E3 2019 topiek. Een week vrij nemen voor de E3, want in de ochtend is al het nieuws verdampt natuurlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 13 juni 2019 Delen Geplaatst: 13 juni 2019 Wat een triest leven moet je hebben als je vrije dagen opgaan aan dingen als de E3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 13 juni 2019 Delen Geplaatst: 13 juni 2019 >Ik wil het NU spelen! - 40-jarige man Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pieter2k2 Geplaatst: 13 juni 2019 Delen Geplaatst: 13 juni 2019 Live is wel spannender, Achteraf ga ik niet een heel uur naar zo'n presentatie kijken / heb ik bijvoorbeeld al op Twitter gezien welke games er noemenswaardig zijn. Dit jaar was dat Microsoft (Eens kijken wat ze over de nieuwe X los laten) en Bethesda. (Ben benieuwd of ze TES 6 te vroeg aan kondigen..whew viel nog mee, er is nog hoop. ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimk Geplaatst: 14 juni 2019 Delen Geplaatst: 14 juni 2019 Laat die man zelf weten waar hij zijn dagen aan opmaakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 14 juni 2019 Delen Geplaatst: 14 juni 2019 >Terwijl je in het echt een watje bent die met 1 klap op de grond ligt te huilen :’) Ik heb niet echt interesse om me in het gesteggel te mengen maar als je als je als 35+ dit soort schoolpleinopmerkingen nog bruikbaar vindt is het denk ik wel tijd voor wat kritische zelfreflectie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 15 juni 2019 Delen Geplaatst: 15 juni 2019 De comment die boven WP's reactie staat van mij moet onder hem staan btw. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 15 juni 2019 Delen Geplaatst: 15 juni 2019 Dat klopt, ik ben de afgelopen jaren vooral bezig geweest met de nummer 23 te worden in Halo 4 Flood, en bekommer me uiteraard niet om de mening van iemand die lager op de ranglijst staat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 15 juni 2019 Delen Geplaatst: 15 juni 2019 Ik weet ook niet of je goed kan lezen wp, ik zeg alleen dat die kerel irritante comments maakt en niet hoe actief die is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 15 juni 2019 Delen Geplaatst: 15 juni 2019 Wow over schoolplein opmerkingen gesproken rual... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 15 juni 2019 Delen Geplaatst: 15 juni 2019 Word wel een beetje saai steeds dezelfde opmerkingen maak eens een andere opmerking ben bijvoorbeeld ook nemmer 1 in Gravitar en Red Baron maar daar hoor ik je nooit over snif snif :'( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 15 juni 2019 Delen Geplaatst: 15 juni 2019 Dat kan helemaal niet, dat ben ik al. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.