Ga naar inhoud

PU.nl's Domste quotes 500.


JahArmy

Aanbevolen berichten

Gelukkig staan deze quotes al in het juiste topic. >Dat er nog mensen zijn die nog nooit van dit masterpiece hebben gehoord! >Echt een klassieker, Godfather, Citizen Kane niveau, onvoorstelbaar dat je die film niet op zijn minst van naam kent Alsof jij je mening over Citizen Kane zelf hebt ontwikkeld in plaats van klakkeloos over te hebben genomen van andere mensen die ergens hebben gelezen dat ze Citizen Kane goed moeten vinden. Overigens zijn A Clockwork Orange en Monty Python allebei best wel kut en vooral leuk voor pretentieuze anglofielen (zie ook: 'masterpiece') die zich aftrekken op alles wat enigszins Brits en gekkig is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
Live is wel spannender, Achteraf ga ik niet een heel uur naar zo'n presentatie kijken / heb ik bijvoorbeeld al op Twitter gezien welke games er noemenswaardig zijn. Dit jaar was dat Microsoft (Eens kijken wat ze over de nieuwe X los laten) en Bethesda. (Ben benieuwd of ze TES 6 te vroeg aan kondigen..whew viel nog mee, er is nog hoop. )
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Terwijl je in het echt een watje bent die met 1 klap op de grond ligt te huilen :’) Ik heb niet echt interesse om me in het gesteggel te mengen maar als je als je als 35+ dit soort schoolpleinopmerkingen nog bruikbaar vindt is het denk ik wel tijd voor wat kritische zelfreflectie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...