Ga naar inhoud

Pokémon Alpha Sapphire & Omega Ruby


Suuselientje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 548
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Tis maar in welke omgeving je zit. Toen ik in de derdezat, en de meeste een touch screen telefoon hadden, werd het opeens voor iedereen bekend dat je emulators kon downloaden op Androids of jailbreak-Ipods, dus toen was Pokemon weer de shit. Sindsdien nooit echt iemand horen haten op Pokemon.
Link naar reactie
Delen op andere sites

New 3DS komt pas 2015, dus weet niet of die gratis game nog geldt. Ik vraag me af of het het wachten echt waard is. De DSi zou ook exclusives krijgen, maa dat bleef uiteindelijk ook maar bij een paar slechte eshop titels. Xenoblade chronicles is op dit moment de enige exclusive voor de new 3DS die is aangekondigd, maar als je die wilt spelen raad ik je de wii versie aan
Link naar reactie
Delen op andere sites

@pizzatoeter Wees gewoon jezelf man, 1 vriend van me weet dat ik een 2DS heb en pokemon nog steeds awesome vindt, aan m´n andere vrienden vertel ik het gewoon niet^^ Ik heb gewoon een normaal sociaal leven, veel vrienden en zie er zeker niet uit als een nerd maar diep van binnen voel ik me wel een nerd en ben er trots op omdat gamen en alles wat er mee te maken heeft een prachtige hobby is die ik mijn hele leven zal blijven beoefenen. Ik ben 16 trouwens. On topic: Alpha Saphire staat al een paar maandjes in de pre-orderrrr. Heb Ruby en Emerald al dus dan heb ik ze alle 3 ondanks dat er eentje een remake is ^^ Zin in!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon doen! Ik speel het, me vriend speelt het, schoonbroers spelen het, mijn stiefbroertje en zusje en als omega Ruby en alpha sapphire uitkomen gaan we als familie uitje naar de game winkel! Schaam je dus alsjeblieft niet, en als je vrienden niet met je willen spelen mag je mijn friend code gerust toevoegen hoor! Gezellig!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het eigenlijk wel een mooie. Ik ben momenteel 22 en speel pokemon, sinds XY, ook weer erg graag. Maten van mij weten natuurlijk gewoon dat ik de game speel, familie weet het, maakt me allemaal geen zak uit, ik doe wat ik leuk vind. Echter ga ik elke dag met de bus naar school en zou ik nooit met mijn 2DS in de bus pokemon zitten doen. Dan zou ik me echt opgelaten voelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal het wat beter uitleggen, al mijn vrienden weten dat ik een fanatieke gamer ben, dat ik veel games koop en speel enzo. Alleen vertellen dat ik nog gek op Mario, zelda en Pokémon ben en het nog steeds graag speel gaat me net iets te ver, daar zijn de meeste niet `geeky` genoeg voor zeg maar. Allemaal eenzijdige Fifa gasten die er niet voor openstaan. Ik zei een keer tegen een vriend dat hij vroeger veel TloZ: Skyward Sword speelde op de Wii. Toen keken ze me al raar aan van hoe weet jij de naam nog.... Mijn familie weet het trouwens wel gewoon en respecteren het, zeker als je vader net zo erg van nerdy dingen houd^^
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...