Ga naar inhoud

Pokémon Alpha Sapphire & Omega Ruby


Suuselientje

Aanbevolen berichten

Ik was vandaag in de GameMania om Destiny voor mijn vriend te kopen, aangezien hij volgende week jarig is (hij leest dit toch niet). En toen vroeg de verkoper of ik nog iets anders wou pre-orderen.. Nee man, Pokémon Alpha Sapphire komt bijna uit, dan heb ik gewoon niks anders meer in me leven nodig..! Naja oke, eten, slapen, drinken een plee en mijn vriend natuurlijk wel..!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 548
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Steelbook editions nu te reserveren bij BOL.com. So happy! Dacht eerst: waarom preorderen zonder extra goodies? Dan komt het nieuwtje van de steelbooks (kwijl), meteen GM checken, niks. Paar weken daarna: Special editions alleen voor mensen die voor 17 juli (voor het nieuws op PU!) gepreorderd hebben. Kreeg het zo heet dat ik dacht zelf primal Groudon te worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht nog even voor ik ga pre-orderen. Binnenkort kunnen we nl een code ophalen voor Diancie, maar het zal me niks verbazen als ze die codes alleen zouden verstrekken aan mensen die in diezelfde winkel ORAS pre-orderen... Wacht dus nog even af voordat ik dubbel mag betalen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf groot fan van de serie en speel al sinds pokemon yellow. Ik merk nu met Pokemon Y dat ik graag de dex wil vullen, maar ik zou ook graag het verhaal eens opnieuw willen spelen. Helaas heb je maar een save file, dus kun je het niet beide doen. Dit is voor mij de voornaamste reden om ze alle twee te halen. Verder haal ik nauwelijks spellen, dus die €50,- valt dan redelijk mee en ik haal veel meer uur uit de spellen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...