Saeglopur Geplaatst: 16 november 2016 Delen Geplaatst: 16 november 2016 -een- Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 16 november 2016 Delen Geplaatst: 16 november 2016 Doe ff normaal, mongool! Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 16 november 2016 Delen Geplaatst: 16 november 2016 Je loopt m'n moeder na te praten in het bos? Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 16 november 2016 Delen Geplaatst: 16 november 2016 Ik ben alleen bang voor jouw baard en alles wat erin zit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 16 november 2016 Delen Geplaatst: 16 november 2016 Reudie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimk Geplaatst: 16 november 2016 Delen Geplaatst: 16 november 2016 Hoe ist nou? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 16 november 2016 Delen Geplaatst: 16 november 2016 >Ik zou d'r doen. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EastwoodEagle Geplaatst: 16 november 2016 Delen Geplaatst: 16 november 2016 Goed hoor, en met jou? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 16 november 2016 Delen Geplaatst: 16 november 2016 Zelfs kotters naam is mooi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 16 november 2016 Delen Geplaatst: 16 november 2016 Deze zeker: https://nl.wikipedia.org/wiki/Beflijster Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimk Geplaatst: 16 november 2016 Delen Geplaatst: 16 november 2016 Topkeks. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 16 november 2016 Delen Geplaatst: 16 november 2016 Moe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 16 november 2016 Delen Geplaatst: 16 november 2016 Lekker vrij vandaag. Tafeltje geverfd, lekker gepoept en nu naar de beach. Laaaaaters. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 16 november 2016 Delen Geplaatst: 16 november 2016 8 uur kind naar school, thuis gechilled, stad rondgelopen, 12 uur op werk, half 3 naar huis, grchilled, half 5 kind opgehaald, pizza gekocht, pu bericht getypt. Dat was mijn dag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 16 november 2016 Delen Geplaatst: 16 november 2016 Wat voor werk doe je dat je maar een paar uurtjes werkt? Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 16 november 2016 Delen Geplaatst: 16 november 2016 Geleerd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 16 november 2016 Delen Geplaatst: 16 november 2016 Bitch im almighty sosa batman Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 16 november 2016 Delen Geplaatst: 16 november 2016 ik zeg zelf vaak genoeg ''later'' ik weet niet of ik er een s bij doe, maar het zal vast wel eens gebeuren probleem?! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 16 november 2016 Delen Geplaatst: 16 november 2016 wat betekent dat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 16 november 2016 Delen Geplaatst: 16 november 2016 >echt mensen zijn die "Laters" roepen Alleen op z'n Duits roep ik het Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 16 november 2016 Delen Geplaatst: 16 november 2016 Best een goeie titel verder hoor, maar ik gun Jort deze CdAB niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 16 november 2016 Delen Geplaatst: 16 november 2016 >Ik vind nog steeds dat de reactieteller bovenaan een betere graadmeter is voor de lengte van een CdAB dan antwoorden. Ik vind dat we moeten werken met een kiescollege. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 16 november 2016 Delen Geplaatst: 16 november 2016 Voor degene die het gemist heeft, je kan via de Japanse PSN store een Final Fantasy XV Judgement Disc demo downloaden. Hierin kan je onder andere de helft van het eerste hoofdstuk spelen. Zo krijg je een goed beeld van het spel. Het is effe kutten om een Japans account aan te maken, kijk daarvoor op youtube, maar binnen een kwartier moet het toch wel gelukt zijn. Als je de demo uitspeelt krijg je een geheime nieuwe trailer te zien. Verder kan je ook in de store episodes van de anime bekijken, maar die vond ik vrij saai. Als je dat hebt gedownload via een nieuw PSN account, kan je gewoon weer inloggen op je eigen account en daar de demo's op spelen. Ik dacht dat ik op de homepage had gelezen dat ergens eind december niet meer te downloaden is, dus voor de fans is dat wel fijn om te weten. Die film ziet er btw wel de te tyfus tering erg mooi uit zeg. Mooiste animatie film die ik ooit heb gezien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 16 november 2016 Delen Geplaatst: 16 november 2016 Ik werk niet op mijn werk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 17 november 2016 Delen Geplaatst: 17 november 2016 Ik moet jou hier toch echt even intertrumperen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.