Enzevil Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 http://fudessos.org/wp-content/uploads/2013/01/tt_frontpage.jpg Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Hang Sylvana aan een boom of maak een liedje waarin je duidelijk Sylvana beledigt en er gebeurt je niks maar als je over Wilders begint dan oh oh oh oh Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Eigenlijk zou ik willen dat Wilders minister-president wordt zodat ik een reden zou hebben om de ruiten in te gooien bij tokkies. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 http://www.ad.nl/nieuws/mark-raakt-in-twee-dagen-alles-kwijt-na-wilders-tweet~ad6ca0ef/ Hij heeft wel gelijk.... Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 HOU JE BEN OVER WILDERS Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 We're on easy street, And it feels so sweet, Cause the world is but a treat, When you're on easy street Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Huh? Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Iemand nog een beetje Zika virus kopen? https://www.atcc.org/products/all/VR-84.aspx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Hey Jas, ze verkopen ook HIV! :D https://www.atcc.org/Products/All/VR-3245SD.aspx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 > Leuke is dat als iemand oproept tot een revolutie is dat ze dan worden afgekaft in onze pc samenleving. Je mag wel gewoon "politiek correct" zeggen in plaats van zo'n hipkekke afkorting te gebruiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimk Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Wel snel wegrennen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 "an sich" ook zo'n eentje... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 is geen afkorting maar wel een "hipkek" woordje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Het is 10:12 uur maar fuck it, ik steek de gewoon de bbq aan. Heb honger. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Op een mobiel is pc toch aardig simpeler typen dan politiek correct. Niet janken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Er bestaat een app genaamd "SwiftKey" scheeld je een hoop getyp Draak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 scheelt* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Stond automatisch op mijn one plus al. Ramon moet gewoon niet zo janken over de vorm. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Steek de hele boel in de fik!!!!! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Ik steek jou toch ook niet in de fik? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 >Stond automatisch op mijn one plus al. Ramon moet gewoon niet zo janken over de vorm. Jij moet niet zo janken omdat Ramon aan het janken was. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Alsjeblieft schatje! http://www.qualitygoods.co.nl/files/13095/products/5306577/tempo.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 >Volgens mij staat wilders terecht en zijn ze de makers van het filmpje aan het opsporen....dusss Heb het meer over de gemiddelde reactie op ongeveer elke post van ''Nederland mijn Vaderland'' op Facebook. De gemiddelde reactie daar is gelijkend zo niet erger dan de tweet van deze kerel, maar zij ervaren verder geen consequencies. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 De consequencies die deze man ervaart zijn een gevolg van een post op twitter wat heel erg vergelijkbaar is met wat deze domme bekrompen mensen op facebook doen. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 I was stabbing the dragon with you. Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.