AlCheMist Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 >consequencies Ramon ga eens terug naar je eigen account. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Op zich is het enige verschil tussen Twitter en een verjaardag waarop sommige mensen niet weten hoeveel alcohol ze aan kunnen dat uitspraken op Twitter min of meer permanent op het internet blijven staan. Het is natuurlijk verwerpelijk en bovendien fucking dom om zoiets te tweeten, maar of het die hetze waard is weet ik niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Ik heb dat verkeerd geschreven en dat realiseerde ik me tijdens het schrijven van de comment al. In iedereen schuilt een Ramon. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Dat klopt, maar ik had tijdens die discussie het al een beetje gevolgd (ja ik heb nog twitter ook al tweet ik al jaren niet meer), en die tweet was duidelijk niet dreigement bedoeld. Het is inderdaad dom, maar de context van de tweet wordt nergens genoemd. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Enigste* Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Ja volgens mij is die man dat op dit moment wel aan het doen ja. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 https://pbs.twimg.com/media/CvII7QHWIAA9w0B.jpg:large Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 https://pbs.twimg.com/media/CxvhoIZWgAIo4sL.jpg Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Dit is dus helaas de shit die op Nederland mijn Vaderland terecht komt. En jij vraagt je af waar ik me druk om maak. Nou zijn dat natuurlijk ook gewoon mensen met een mening die ze mogen delen maar allejezus laat je een keer onderwijzen en informeren want dit soort mensen is gevaarlijk. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15073369_1617375178567591_8383760202644681549_n.jpg?oh=cf197512e82b50a74367bc4f6ca92ad6&oe=588899C0 WAT DE FUCK HEEFT HALAL SLACHTEN EN ISLAM TE MAKEN MET DE ZWARTE PIETEN DISCUSSIE ECHT HOOR IK FRUSTREER ME OVER ZO VEEL DOMHEID Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Ik weet het, en ik probeer het ook altijd vanuit het perspectief van de ander te bekijken maar deze mensen maken het me nogal moeilijk omdat ze duidelijk gewoon zo opgevoed zijn en kut geinformeerd zijn. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Iemand die een weerwoord geeft is meteen een landverrader en helaas pindakaas bestaat een groot deel van dit mooie land uit dat soort mensen (natuurlijk niet alle PVV-stemmers maar een behoorlijk deel ervan). Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 En dat is wat deze mensen niet doen: het van de andere kant bekijken. Ze blijven alleen maar trots op de Nederlandse cultuur die eerlijk gezegd niet heel veel voorstelt. Kom op, 50-jarigen die schelden over Zwarte Piet... Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Waarom moet dat op een game forum Arendje? WAAROM??!?!??! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Maar het blijft wel vreemd dat het gewoon wordt geaccepteerd dat jee een schaap zo bewerkt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Ik probeer hier online een knokploeg samen te stellen maar het enthousiasme mist nog. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 En al die kneuzen van ''Ja Zwarte Piet hoort zwart te zijn'' nou godverredomme dan zou Zwarte Piet er dus ook ZWART uit moeten zien zoals op foto's uit de jaren 30 van de vorige eeuw te zien is want van schoorstenen wordt je geen light skin nigga met oorringen en bling bling en gouden grills op je tanden en rode zulu lippen van schoorstenen wordt je fucking zwart. Ik ben niet voor of tegen Zwarte Piet maar allejezus geef nou eens toe dat Zwarte Piet gewoon voortkomt van negerslaven want iedereen weet het. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 http://nos.nl/data/image/2016/09/30/321892/864x486.jpg Ziet dit er verdorie uit als light skin Party Piet Pablo die we de laatste jaren op tv hebben dacht het verdomme niet???! Wou dat ik light skin werd als ik wat roet op me gezicht veegde want ik zou best een kleurtje willen nu zo in de winter maar ik word dan verdomme gewoon zwart en heb niet ineens Congolese roots. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Plaatje is fake, ijsblokjes drijven op water en hebben dus geen zwemvesten nodig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Ik snap wel hoe Kanye aan zijn hobby komt om rants te houden want dit is lekker. Get wel soon Kanye. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Opzich is het net zo absurd dat mensen zich druk maken over de kleur van een mythisch figuurtje. Ik heb de link gevonden denk ik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reefa Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Halal slachten is vrij normaal. Niet echt iets vreemds aan. Slachten is slachten, keel door of pin in de kop. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 >en rode zulu lippen van schoorstenen Ik wil jouw lippen weleens zien wanneer je meters met je gezicht tegen de binnenkant van een schoorsteen naar beneden bent geschuurd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Was hij nou om dit opgenomen of wat? https://www.youtube.com/watch?v=tA0PURaILF0 Kan vrij weinig vinden waarom hij opgenomen is en zelf wou hij niet. Kerel lult wel veel door en door maar redelijk blijft hij. Quote   Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 En negers zijn nou eenmaal gek op goud, daarmee hebben we ze immers de boten mee ingelokt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.