Ga naar inhoud

CdAB 100 [C] Het Loopt in 't Honderd


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 844
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op zich is het enige verschil tussen Twitter en een verjaardag waarop sommige mensen niet weten hoeveel alcohol ze aan kunnen dat uitspraken op Twitter min of meer permanent op het internet blijven staan. Het is natuurlijk verwerpelijk en bovendien fucking dom om zoiets te tweeten, maar of het die hetze waard is weet ik niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt, maar ik had tijdens die discussie het al een beetje gevolgd (ja ik heb nog twitter ook al tweet ik al jaren niet meer), en die tweet was duidelijk niet dreigement bedoeld. Het is inderdaad dom, maar de context van de tweet wordt nergens genoemd.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is dus helaas de shit die op Nederland mijn Vaderland terecht komt. En jij vraagt je af waar ik me druk om maak. Nou zijn dat natuurlijk ook gewoon mensen met een mening die ze mogen delen maar allejezus laat je een keer onderwijzen en informeren want dit soort mensen is gevaarlijk.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15073369_1617375178567591_8383760202644681549_n.jpg?oh=cf197512e82b50a74367bc4f6ca92ad6&oe=588899C0 WAT DE FUCK HEEFT HALAL SLACHTEN EN ISLAM TE MAKEN MET DE ZWARTE PIETEN DISCUSSIE ECHT HOOR IK FRUSTREER ME OVER ZO VEEL DOMHEID

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het, en ik probeer het ook altijd vanuit het perspectief van de ander te bekijken maar deze mensen maken het me nogal moeilijk omdat ze duidelijk gewoon zo opgevoed zijn en kut geinformeerd zijn.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die een weerwoord geeft is meteen een landverrader en helaas pindakaas bestaat een groot deel van dit mooie land uit dat soort mensen (natuurlijk niet alle PVV-stemmers maar een behoorlijk deel ervan).

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat is wat deze mensen niet doen: het van de andere kant bekijken. Ze blijven alleen maar trots op de Nederlandse cultuur die eerlijk gezegd niet heel veel voorstelt. Kom op, 50-jarigen die schelden over Zwarte Piet...

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

En al die kneuzen van ''Ja Zwarte Piet hoort zwart te zijn'' nou godverredomme dan zou Zwarte Piet er dus ook ZWART uit moeten zien zoals op foto's uit de jaren 30 van de vorige eeuw te zien is want van schoorstenen wordt je geen light skin nigga met oorringen en bling bling en gouden grills op je tanden en rode zulu lippen van schoorstenen wordt je fucking zwart. Ik ben niet voor of tegen Zwarte Piet maar allejezus geef nou eens toe dat Zwarte Piet gewoon voortkomt van negerslaven want iedereen weet het.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://nos.nl/data/image/2016/09/30/321892/864x486.jpg Ziet dit er verdorie uit als light skin Party Piet Pablo die we de laatste jaren op tv hebben dacht het verdomme niet???! Wou dat ik light skin werd als ik wat roet op me gezicht veegde want ik zou best een kleurtje willen nu zo in de winter maar ik word dan verdomme gewoon zwart en heb niet ineens Congolese roots.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...