DunneDraak Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Ik blijf die toekomst voorspellende dromen het vaagste vinden wat er is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Ik heb wel eens een droom gehad die iets voorspelde wat er al gebeurd was! Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Heb je een half uur op je hand gezeten zodat het tijdens het rukken lijkt alsof iemand anders het voor je doet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Ik ben even weg geweest, maar Relic is gewoon Uhurus toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Bedankt voor de tip maan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Stijl achter de tekst etc. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Das ist richtig, DünneDrachen. Pas na het voorval besef ik dat ik het eens eerder meegemaakt of gedroomd heb. Als ik het nou eens vóór de belevenis weet zou ik best eens kankerrijk kunnen worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Ginder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 >Waar zijn de mods? Je had ook even een PM kunnen sturen naar een willekeurige mod. Ik denk dat we toevallig allemaal afwezig waren gisteren, kan gebeuren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Ik krijg altijd even zo'n gevoel voordat ik iets doe van he dit komt mij bekend voor en daarna doe ik precies hetzelfde als ik mijn droom doe. Ik heb een keer expres iets anders gedaan en nu is het universum in de war denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Druk weekend gehad inderdaad. Hoi Geel hoe gaat het in Maastricht? Nog veel naar de Fessa geweest? Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Om het nog echter te maken kun je je hand onder je been doorsteken. Zeker het proberen waard! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 >Op reis Goeijuuh Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Lekker spetterpoep. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Net als in die Southpark aflevering je moeder eronder laten hangen met een schoteltje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 > Je had ook even een PM kunnen sturen naar een willekeurige mod. Ik denk dat we toevallig allemaal afwezig waren gisteren, kan gebeuren. Alle 3. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Ik ben tegenwoordig vaker in Nijmegen, maar voor de PT kom ik wel terug in het weekend hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Sommige mensen hebben een leven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 >de PT Nu de Alla gesloten is dé paupertent van Maastricht. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Jeeej!!!! Nieuw gejank van Sylvana. :) Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Hoewel het natuurlijk afschuwelijk is dat publieke figuren met de dood bedreigd worden, siert het DENK natuurlijk niet dat ze er weer zo'n overdreven mediadingetje van maken. Geert Wilders loopt al pak hem beet een decennium rond met permanente beveiliging. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Hoewel het natuurlijk afschuwelijk is dat publieke figuren met de dood bedreigd worden, siert het DENK niet dat ze er weer zo'n overdreven mediadingetje van maken. Geert Wilders loopt al pak hem beet een decennium rond met permanente beveiliging. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Het is ook meer de schuld van de media dan van Sylvia vind ik, geef een gast met veel geld een podium en laat hem wat absurde dingen zeggen en hij kan president worden. Geef een paar "beledigde" mensen het woord en heel Nederland bestaat ineens uit rascisten. Aids! Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Ik bedoelde te zeggen dat het allemaal Mathijs van Nieuwkerk z'n schuld is. Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Onze media is al jarenlang sensatie geil. Rapporteren over halve waarheden, bewust rapporten verkeerd interpreteren, niet letten op statistieken maar mee waarde hechten aan anekdotisch bewijs etc. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.