Ga naar inhoud

CdAB 117 [CXVII] Narnia: De Leeuw, de Heks en de Kleerkastzweed


wo538

Aanbevolen berichten

> Nee, het was mijn besluit om het te verwijderen en te bannen. > Ik heb dit ook al persoonlijk aan AJ uitgelegd, maar je moet er rekening mee houden dat lang niet iedereen de context kent. De context is overigens nog steeds niet uitgelegd, ik heb er een paar keer (indirect) naar gevraagd. Als je even een duidelijke uitleg geeft is het ook een stuk duidelijker of het wel of niet terecht is om dat woord in de ban te doen. Nu lijkt het er voornamelijk op dat Orangemic er eerst wel aanstoot aan nam maar recentelijk gebruik het wel prima vond -- OM kan mij even corrigeren als ik hier een foute aanname doe. Maar jij vond het blijkbaar niet kunnen, zodoende de ban voor Arend en de ban voor het woord. > Als iemand die niet kent, dan zien dat soort comments er belachelijk uit. Nee? Niet per se. Tevens is dit niet aan jou om dat te beslissen toch?

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Orangemic vond het wel grappig en vond dat er geen ban nodig was, OMGWTFBBQ wel gezien mensen die de context niet kennen het raar zouden vinden dat dat we hier met termen als ZKH strooien. Dat is de context.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Jas, Ik zei nergens dat je zeurde. Ik was het ook met je eens dat Jepper en bnwr weer wat leuks toevoegde in het vorig CdAB. Het ging mij erom dat je zelf loopt te schoppen naar Arend en Hans omdat zij bekend staan aardig te kunnen schoppen. Oog om oog maakt de wereld blind. Daarnaast vind ik wel dat je zeurt op Arend ook als hij een redelijk verhaal heeft, beloon dat gedrag dan met een Jas-seal-of-approval ipv het nietig te verklaren of te ridiculiseren, dan komt er ook meer lucht tussen jou en Arend. Ik snap dat Arend in het verleden (en heden) aardig op jou heeft lopen kakken, maar mja, probeer dat zo veel mogelijk te negeren dan. Nou kusjes, Noatak

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey schat, Een blinde wereld klinkt best aardig. Wat ik wel gek vind is dat het bij mij wordt aangekaart en bij jut en jul blijkbaar niks meer aan te doen is. Dubieus compliment ;). Overigens heb ik tot nu toe elk redelijk verhaal van AJ beloond met een Jas-seal-of-approval, de seal ligt nog in een verhuisdoos ergens. (hihi grappie hoor) Misschien laat ik wel een deurtje op een kier staan voor een beetje lucht, misschien ook niet. We zullen het zien, misschien ook niet (hihi snap je, blinde wereld). Hoedanook, sexy weekend toegewenst! x-jas

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Wat ik wel gek vind is dat het bij mij wordt aangekaart en bij jut en jul blijkbaar niks meer aan te doen is. Omdat ik de afgelopen 2 dagen (op mijn ''Jas is een lul''-baitopmerking na, maar dat was grappig) niet heel kut naar jou toe heb gedaan. Correct me if I'm wrong.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...