roastednerd Geplaatst: 9 december 2018 Delen Geplaatst: 9 december 2018 Ja haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 9 december 2018 Delen Geplaatst: 9 december 2018 Nee Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 9 december 2018 Delen Geplaatst: 9 december 2018 ik ben deze naam ook alweer zat tbh maja life Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 10 december 2018 Delen Geplaatst: 10 december 2018 Ik snap hem niet! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 10 december 2018 Delen Geplaatst: 10 december 2018 Goedemorgen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 10 december 2018 Delen Geplaatst: 10 december 2018 Hebben jullie nog wat leuks gedaan afgelopen weekend? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 10 december 2018 Delen Geplaatst: 10 december 2018 Het jaar is bijna om, DikkieBlah Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 10 december 2018 Delen Geplaatst: 10 december 2018 Lel dat vraag je toch ook niet hier. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 10 december 2018 Delen Geplaatst: 10 december 2018 Nou misschien komen andere mensen wel af en toe van hun zolderkamer!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 10 december 2018 Delen Geplaatst: 10 december 2018 Ik heb de hele zaterdagmiddag vergaderd. In uuu. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 10 december 2018 Delen Geplaatst: 10 december 2018 > Mij gaat het niet zozeer om de authenticiteit Noatak, ofschoon dat - wanneer je de game adverteert als een WOII-spel - authenticiteit wel iets is dat verwacht mag worden. EA als uitgever bemoeit zich met haar gekochte ontwikkelaars (Bioware) om bijvoorbeeld een politieke agenda te drukken. Volgens mij ben je het met mij eens? > (feminisme, discriminatie naar de mannelijke gamer welke geen 70+euro wil neerleggen voor de 'deluxe'-versie en het dan maar met een vrouw moet doen op zijn artboek cover-doosje) Dat mannelijk personage staat er overigens ook als een pussy op. Ik denk niet dat het een invloed heeft op het koopgedrag van de man als enkel de duurdere versie een mannelijke soldaat op de cover heeft, hihi. Volgens mij is het argument ook dat, ondanks de geforceerde diversiteitsagenda en geschiedvervalsing van DICE, zij alsnog een man op de duurdere uitvoering van de game zetten. Dat staat op hilarische wijze haaks op wat ze willen. > Ben eens benieuwd hoe lang de gemiddelde gamer dat oer-geroep van vrouwen op een slachtveld uit WW2 kan verdragen. Net zo lang als het mannelijke oer-geroep, want dat is net zo vervelend in de game lol. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 10 december 2018 Delen Geplaatst: 10 december 2018 Dat was een verwijzing naar de opmerking van Jort https://i.imgur.com/5FPmEkb.png?1 :'( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 10 december 2018 Delen Geplaatst: 10 december 2018 > Ik denk niet dat het een invloed heeft op het koopgedrag van de man als enkel de duurdere versie een mannelijke soldaat op de cover heeft, hihi. Tenzij jij insinueert dat de man van nature homoseksueel is. Dat kan natuurlijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 10 december 2018 Delen Geplaatst: 10 december 2018 Oooowwhh oepsie dat had ik niet gezien! Dan vind ik 'em leuk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 10 december 2018 Delen Geplaatst: 10 december 2018 >Ik heb de hele zaterdagmiddag vergaderd. In uuu. Hoe gaat je bestuursjaar? Welke studie doe je trouwens? Gewoon om een beeld te vormen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 10 december 2018 Delen Geplaatst: 10 december 2018 >Hoe gaat je bestuursjaar? Goed, lekker borrelen, lekker studentenbelangen behartigen. > Welke studie doe je trouwens? Maritieme Techniek Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 10 december 2018 Delen Geplaatst: 10 december 2018 Ik word fucking gek van al die hondenkak op straat en dat ik er zo vaak in trap. Gelijk nekschot aan diegenen die het niet opruimen. Kusje. Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 10 december 2018 Delen Geplaatst: 10 december 2018 [Ik heb een boot![(https://youtu.be/b2duli2jvGw) Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 10 december 2018 Delen Geplaatst: 10 december 2018 Graftakketiefus! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 10 december 2018 Delen Geplaatst: 10 december 2018 Haha, je trapte erin! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 10 december 2018 Delen Geplaatst: 10 december 2018 >De Hulk, alias Dr. Robert Bruce Banner is een stripfiguur in de gelijknamige comics van Marvel Comics. Hij werd gecreëerd door Stan Lee en Jack Kirby. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 10 december 2018 Delen Geplaatst: 10 december 2018 Bakken kappen op de Cobo's. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzy2win Geplaatst: 10 december 2018 Delen Geplaatst: 10 december 2018 Hoe moeilijk kan het zijn om de schijt van je hond op te ruimen. Voor mijn part doen ze het met de hand, als ze het maar godverdomme opruimen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzy2win Geplaatst: 10 december 2018 Delen Geplaatst: 10 december 2018 Veel Smash gespeeld met vrienden, zal de komende tijd nog wel vaker gebeuren :) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 10 december 2018 Delen Geplaatst: 10 december 2018 Hoe moeilijk kan het zijn om er niet in te stappen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten