Orangemic Geplaatst: 11 december 2018 Delen Geplaatst: 11 december 2018 Ik mis eigenlijk wel kroketten/ bitterballen :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 11 december 2018 Delen Geplaatst: 11 december 2018 wat zit er in de weg dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 11 december 2018 Delen Geplaatst: 11 december 2018 Ongeveer 420km. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 11 december 2018 Delen Geplaatst: 11 december 2018 Ik wilde gewoon graag een pleonasme quoten en in m'n reactie een tautologie toepassen. Vond ik gewoon leuk weetje! Overigens ga ik ook geen ruzie met jou maken, want mensen onderaan de maatschappelijke ladder hebben het al moeilijk genoeg.. Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 11 december 2018 Delen Geplaatst: 11 december 2018 Michael wanneer bier en KFC? xoxo Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 december 2018 Delen Geplaatst: 11 december 2018 Nog een reden om de grenzen extra te beveiligen dus Hier had uw advertentie kunnen staan  Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 december 2018 Delen Geplaatst: 11 december 2018 Niet zoveel medelijden met jezelf jas Hier had uw advertentie kunnen staan  Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 december 2018 Delen Geplaatst: 11 december 2018 Mensen kunnen niet posten met een ban. Weet niet of je daarvan op de hoogte was? Hier had uw advertentie kunnen staan  Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 december 2018 Delen Geplaatst: 11 december 2018 Hoe lang heb ik nog trouwens mods? Hier had uw advertentie kunnen staan  Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 december 2018 Delen Geplaatst: 11 december 2018 Mijn ooglid trilt nog steeds trouwens. Hier had uw advertentie kunnen staan  Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DerFreek Geplaatst: 11 december 2018 Delen Geplaatst: 11 december 2018 Waarom hebben Jas en Hans zo vaak ruzie? Hoe kun je nou ruzie hebben met Hans? Hans is liefde. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 11 december 2018 Delen Geplaatst: 11 december 2018 Favoriet community members: 1. Hans--Kazan 2. Hans Kazan (van het goochelen) 3. Hans Klok Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 11 december 2018 Delen Geplaatst: 11 december 2018 Doe mij maar Jas. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 11 december 2018 Delen Geplaatst: 11 december 2018 Je zou willen dat je zulke pakkende teksten had! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 11 december 2018 Delen Geplaatst: 11 december 2018 Komt meneer originaliteit #2 ook nog even gedag zeggen, superleuk!! Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 december 2018 Delen Geplaatst: 11 december 2018 Iets met een pot en een ketel Hier had uw advertentie kunnen staan  Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
littedemon Geplaatst: 11 december 2018 Delen Geplaatst: 11 december 2018 Gaan de volgende cdab's ook over op clickbait artikelen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 11 december 2018 Delen Geplaatst: 11 december 2018 >Ja en dan laten ze hun eigen parodietopics wel gewoon open, hoe ontzettend hypocriet van de mods! Ja dit interesseert me dan weer vrij weinig. Ik vind het vooral een onnodig gebaar om topics te sluiten die toch al geen lang leven beschoren zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 11 december 2018 Delen Geplaatst: 11 december 2018 >Je zou willen dat je zulke pakkende teksten had! Zoek het desbetreffende topic nou maar op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 11 december 2018 Delen Geplaatst: 11 december 2018 Maar er werd dan ook een plaatje van "in-het-werk-gestortte-vloer" gepost en dat is geen prefab. Dus! Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 Sorry maar ik heb enige tijd geleden de functie van relevantiemod al neergelegd. Uiteraard is dat niet gecommuniceerd want we zijn toch een beetje huiverig voor een transparant beleid. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 Met een prikkelende maar misleidende titel heb je niet alleen de klik, maar ook ons beet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 Goeiemorguh mannen!!! <3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 Enzio ik heb al een mooi plekje gereserveerd in de eerste week van januari! Knuffel groetjes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 Goodmorning! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten