soldier24 Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 Mogguh! “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 Snap ik, m'n druiven zijn nog steeds zuur vanwege het uitblijven van verbetering ondanks meer transparantie. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 Zwaardslikken is een eeuwenoude vaardigheid, waarbij de zwaardslikker een zwaard in de mond steekt en door de slokdarm naar de maag beweegt. Er komt geen feitelijk slikken bij voor, het natuurlijke slikproces wordt onderdrukt om de mogelijkheid te bieden het zwaard van de mond naar de maag te bewegen. Het is een gevaarlijk gebruik, waarbij de kans op een blessure aanwezig is. Circa honderd personen wereldwijd beheersen de kunst van het zwaardslikken. De meesten van deze zijn lid van de Sword Swallowers Association International (SSAI). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 Weet niet meer welke het was (oprecht). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 >Sword Swallowers Association Klinkt een beetje alsof het een onderdeel van de lokale LBGTI community zou kunnen zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 Ik hang aan je lippen, GA DOOR! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimk Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 Zaadslikken is een eeuwenoude vaardigheid, waarbij de zaadslikker zaad in de mond neemt en het door de slokdarm naar de maag laat glijden. Er komt geen feitelijk slikken bij voor, het natuurlijke slikproces wordt onderdrukt om de mogelijkheid te bieden het zaad van de mond naar de maag te laten glijden. Het is een gevaarlijk gebruik, waarbij de kans op een blessure aanwezig is. Circa honderd vrouwen wereldwijd beheersen de kunst van het zaadslikken. De meesten van deze zijn lid van de Semen Swallowers Association International (SSAI). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 Baardlikken is een eeuwenoude vaardigheid, waarbij de baardlikker haar in de mond neemt en het vanaf de tong naar de maag laat glijden. Er komt geen feitelijk slikken bij voor, het natuurlijke slikproces wordt onderdrukt om de mogelijkheid te bieden het haar in de mond naar de maag te laten glijden. Het is een gevaarlijk gebruik, waarbij de kans op een blessure aanwezig is. Circa honderd vrouwen wereldwijd beheersen de kunst van het baardlikken. De meesten van deze zijn lid van de Beard Swallowers Association International (BSAI). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 Goeiemoggel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 Laatste 20, al goede ideeën voor CdAB CXVIII? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 Je maakt mij niet dood met een blije mus. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 CfABvoer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 Bnwr huilt tranen met tuiten wanneer de mods een parodietopic sluiten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 Slik mijn zaadzwaard maar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 Jas trek ik liever aan, Hans trek ik liever af Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 Wie niet horen wil moet maar ruiken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 De neusvleugels uitslaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 Een neus voor de ban hebben Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 Met de neus in de boter vallen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 >De neusvleugels uitslaan Deze. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 Harry Potter en de Relicen van de dood Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 Werkt overigens ook met Barry Pooter. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 Hocus Pocus Pilatus Pas, ik wou dat Hans ook mod was. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 ArendJan, ontvanger van de Azkaban. Rijmt nog ook. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 13 december 2018 Delen Geplaatst: 13 december 2018 Hallo mensen heeft er iemand interesse in een level 22 pu-account (met bekende rukker status) ik vind het bij nader inzien toch niet zo leuk Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten