Ga naar inhoud

CDAB 118 [CXVIII] De neusvleugels uitslaan


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 961
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je PM naar de mods heeft gewerkt hoor AJ, ik daardoor met een mod gesproken en ik zal iets milder naar je reageren hoor! <3 Al vind ik het wel triest dat je alleen kan uitdelen en niks kan incasseren, ach ja in onze maatschappij gaat het ondertussen ook zo, wie het hardst huilt krijgt een podium en komt bij dwdd. Dus kan het je ook niet kwalijk nemen, iedereen is tenslotte een product van de maatschappij.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Want je realiseert je dat jij nu aan het uitlokken bent? ''Boehoe een paar bekende rukkers zeggen altijd nare dingen en verpesten de sfeer'', en vervolgens als ze dat een hele tijd niet doen het maar gaan uitlokken omdat je blijkbaar toch niet zonder kan. Nogal leeg bestaan voor je hé, zo zonder Arendjan?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan prima incasseren, zeg toch ook niks over de neusgrap bijvoorbeeld. Vond alleen het feit dat je op bijna elke comment een of andere kutreactie plaatste een beetje irritant worden, en nadat ik meerdere keren persoonlijk had gevraagd of je kon kappen, ook omdat ik afgelopen tijd geen énkele keer ook maar op jou gereageerd heb, dacht ik dat ik het wel even op zijn Jas' moest spelen en een mod erbij kon halen. Als al mijn mogelijkheden om de strontvlek op te ruimen niet werken, dan moet je maar een moderator inschakelen hé? Hé Randell? https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/001/406/013/6b5.jpg

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.youtube.com/watch?v=ael9O8Mp_xA Overigens is Ad Looij aan het livestreamen. Zoals die elke dag ongeveer 16 uur doet. Zeker de moeite waard om eens te kijken.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>en vervolgens als ze dat een hele tijd niet doen Ik wilde gewoon aangeven dat dit me wel beviel, als reactie op je "Gaat niet echt lekker momenteel he?". >Ik kan prima huilen. (...) Hé Randell? Ja weet ik, En laten we elkaar lekker van hetzelfde betichten en hypocriet verder gaan! <3 Ik heb overigens geen idee wie Randell is, groetjes!

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was juist mijn bedoeling dit even via PM te fixen, ipv de CdAB, om niet de hele CdAB te bevuilen. Dat is nu alsnog niet gelukt. Jij bent degene die nu subtiel steekjes aan het uitdelen is, ik niet. Achja, als je geen seks hebt moet je maar op een ander manier steekjes uitdelen ;-) (oeps, nu doe ik het ook)

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk hé, zo'n nieuwe stijl achter de tekst ontdekken: sarcasme ;-) Meid, veel plezier er nog mee ;-)

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is 2022: Arendjan en Jas vragen eindelijk officieel partnerschap aan, de bruiloft is al gepland. Al die jaren van plagen bleken enkel te zijn geweest om de genegenheid te bedekken. De mods dienen als trouwambtenaar terwijl Jan een return maakt als wedding and. Eenmaal op de bruiloftreceptie blijkt het evenement tevens de PU community BBQ te zijn, zelfs Kotter was aanwezig. Was gezellig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hans en Noatak zijn bruidsmeisjes terwijl Early stoïcijns verwoord: vroeger was een huwelijk nog tussen een man en zijn console. Jepper maakt voor de gelegenheid een best-of parodie topic. In een ontroerende twist, die de tranen van de gasten rijkelijk laat vloeien, komt Shadowfly op het laatste moment de kerk binnen om AJ naar het altaar te lopen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...