Hans--Kazan Geplaatst: 2 januari 2019 Delen Geplaatst: 2 januari 2019 Ik stel voor om dit jaar de grote power unlimited BBQ te organiseren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 2 januari 2019 Delen Geplaatst: 2 januari 2019 Sportief! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimk Geplaatst: 2 januari 2019 Delen Geplaatst: 2 januari 2019 Waar? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimk Geplaatst: 2 januari 2019 Delen Geplaatst: 2 januari 2019 Feitrops? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 3 januari 2019 Delen Geplaatst: 3 januari 2019 De PU paasgourmet is bij dezen een feit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 3 januari 2019 Delen Geplaatst: 3 januari 2019 Misschien wil Relic wat verhalen voorlezen op de bbq. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 3 januari 2019 Delen Geplaatst: 3 januari 2019 Misschien wil jij wel een grafrede doen voor Kotter op de bbq. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 3 januari 2019 Delen Geplaatst: 3 januari 2019 xDxD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 3 januari 2019 Delen Geplaatst: 3 januari 2019 Ja hoor dat wil ik best! XD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 3 januari 2019 Delen Geplaatst: 3 januari 2019 Misschien wil BBQ wel wat van zijn NSDAP-relieken van zolder halen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 3 januari 2019 Delen Geplaatst: 3 januari 2019 Het is de PU BBQ, iedereen heeft zijn eigen meltdown terwijl Kotter thuis nog een lekkere La Trappe inschenkt, een keer zucht en daarna met een hoofd vol dromen in slaap valt op de bank. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 3 januari 2019 Delen Geplaatst: 3 januari 2019 Misschien wil Roos wel even streamen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 3 januari 2019 Delen Geplaatst: 3 januari 2019 Als ze veel eet krijgt ze striemen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 4 januari 2019 Delen Geplaatst: 4 januari 2019 Is de anime van Danganronpa 3 tof? Heb de 2 spellen gespeeld en blijkbaar zit het einde van die verhaallijn in de anime (met zo'n gekke kijkvolgorde). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 4 januari 2019 Delen Geplaatst: 4 januari 2019 Oeps, moest in het anime topiek.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 4 januari 2019 Delen Geplaatst: 4 januari 2019 EPIC. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 4 januari 2019 Delen Geplaatst: 4 januari 2019 Wie is Kotter? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 4 januari 2019 Delen Geplaatst: 4 januari 2019 Oeps, moest in het anime topiek.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flyernk Geplaatst: 4 januari 2019 Delen Geplaatst: 4 januari 2019 Kan iemand mij ff een linkje sturen naar die gedichtenbundel van ut plein bij nacht? thx Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 5 januari 2019 Delen Geplaatst: 5 januari 2019 Gaat niet echt lekker momenteel he? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 5 januari 2019 Delen Geplaatst: 5 januari 2019 https://i.imgur.com/gIMaYNa.png Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 5 januari 2019 Delen Geplaatst: 5 januari 2019 Ik had het over de activiteit op de site. Mods, ik word nazi genoemd. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 >de activiteit op de site Hahahahahaha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 Hoelaat is het? Activitijd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 Totdat jij postte was het anders best aangenaam. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten