Joost-013 Geplaatst: 22 december 2018 Delen Geplaatst: 22 december 2018 Volgens deze logica is enkel Kotter een nog geschiktere kandidaat voor het moderatorschap. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 22 december 2018 Delen Geplaatst: 22 december 2018 Precies, het antwoord op de tagline was: niks. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 22 december 2018 Delen Geplaatst: 22 december 2018 Faka met Zobaba? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimk Geplaatst: 23 december 2018 Delen Geplaatst: 23 december 2018 ?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 23 december 2018 Delen Geplaatst: 23 december 2018 Ik schrijf als een malle!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 23 december 2018 Delen Geplaatst: 23 december 2018 Als een Westmalle. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 23 december 2018 Delen Geplaatst: 23 december 2018 Relic be like: PUBG lijkt op een soort gigantische Overwatch Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 23 december 2018 Delen Geplaatst: 23 december 2018 Ach so. Qua visuals kan ik de vergelijking nog wel een beetje begrijpen ja. En de Battle Royale mode van Fortnite is wel gewoon gratis toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 december 2018 Delen Geplaatst: 23 december 2018 Ik ben begonnen met Peaky Blinders. Ik vermaak mij. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 december 2018 Delen Geplaatst: 23 december 2018 Ik ben Ramons protegé. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 december 2018 Delen Geplaatst: 23 december 2018 Kan een mod mijn gebruiksersnaam veranderen in ramondebruyn1? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 23 december 2018 Delen Geplaatst: 23 december 2018 ja Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 23 december 2018 Delen Geplaatst: 23 december 2018 't is Hamtaro-tijd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 23 december 2018 Delen Geplaatst: 23 december 2018 Er zijn er altijd twee; meester en protegé. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 23 december 2018 Delen Geplaatst: 23 december 2018 Als we samen werken zijn we sterker Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 23 december 2018 Delen Geplaatst: 23 december 2018 > Ga met popjes spelen Roastednerd. Heb je hier trouwens al een waarschuwing voor gekregen, Arend? Niet dat ik dat wil, maar je weet hoe gevoelig onze mods lijken te zijn wanneer het aankomt op "popjes", "zoontje", "homo" en "kleerkasten". Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 23 december 2018 Delen Geplaatst: 23 december 2018 Haha nu krijg je opeens een waarschuwing omdat ik het aanhaal. Wordt je per ongeluk een Brutus. :'( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 december 2018 Delen Geplaatst: 23 december 2018 Nee hoor, "popjes" wordt voor zover ik weet gedoogd. Zou ook wel heel extreem zijn als dit ook al niet zou mogen. Ik kies mijn woorden zorgvuldig. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 december 2018 Delen Geplaatst: 23 december 2018 allebei stomdronken op de vloer lol hebben op een verjaardagsfeest veel sigaretten uitdelen en een drankspelletje doen dan gebeurt alles meestal vanzelf wel ;) ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 23 december 2018 Delen Geplaatst: 23 december 2018 WP werd wel weer verwijderd dan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 24 december 2018 Delen Geplaatst: 24 december 2018 >Ik kies mijn woorden zorgvuldig. Hihi ik gniffelde, tnx! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 24 december 2018 Delen Geplaatst: 24 december 2018 BESTE VRIEND Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 24 december 2018 Delen Geplaatst: 24 december 2018 ik zat hier laatst weer aan te denken, eveneens op een verjaardagsfeest.. slaan jullie die dingen op in een word bestand ofzo ... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 24 december 2018 Delen Geplaatst: 24 december 2018 >Het kon in ieder geval niet slechter. HAHAH Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 24 december 2018 Delen Geplaatst: 24 december 2018 Dat is best een goed idee. Heb een topic voor dit soort quotes aangemaakt. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten