Arendjan Geplaatst: 20 december 2018 Delen Geplaatst: 20 december 2018 Ja, had de vorige keer ook nergens last van. Maar dit keer moest de prikker heel veel kracht zetten om die naald uit m'n arm te krijgen, dus dat was wel even een triggertje denk ik. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 20 december 2018 Delen Geplaatst: 20 december 2018 Goedemorgen teamSquall Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 20 december 2018 Delen Geplaatst: 20 december 2018 Slaapwel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
littedemon Geplaatst: 20 december 2018 Delen Geplaatst: 20 december 2018 Ben vorige week voor het eerst geweest. Best grappig. Wel fucking veel oudjes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 20 december 2018 Delen Geplaatst: 20 december 2018 >naald bleef vastzitten in mijn ader Ik heb dit best regelmatig maar daarover kan ik beter in een ander topic plaatsen denk ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 20 december 2018 Delen Geplaatst: 20 december 2018 >Vaag, had geen idee waar of wie ik was Dat zou toch wel vrij snel duidelijk moeten zijn geweest toen je doorhad waardoor je gezichtsveld voor 70% werd geblokkeerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 20 december 2018 Delen Geplaatst: 20 december 2018 >Ben net voor het eerst out gegaan tijdens bloed doneren. De naald bleef vastzitten in mijn ader en toen ging ik buiten westen. Ook eens interessant om mee te maken. Nare shit. Ik ben wel blij dat het bij mij nooit verkeerd gaat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 20 december 2018 Delen Geplaatst: 20 december 2018 Wel ben ik een keer bijna out gegaan maar toen was het warm en had ik weinig gedronken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 20 december 2018 Delen Geplaatst: 20 december 2018 Alcohol helpt inderdaad goed tegen stress. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 20 december 2018 Delen Geplaatst: 20 december 2018 >Wanneer gaan we samen bloed doneren en buiten westen gaan? Ik zie een spannende date ontstaan. Oeh handjes vasthouden en hopen dat je niet out gaat! En dan als afsluiter samen lekker ranja drinken! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 20 december 2018 Delen Geplaatst: 20 december 2018 Ik doneer elke dag bloed aan de toiletpot tijdens het plassen,. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 20 december 2018 Delen Geplaatst: 20 december 2018 Voor dergelijke mededelingen hebben we het soa-topic. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 20 december 2018 Delen Geplaatst: 20 december 2018 Goedenavond Relic. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 20 december 2018 Delen Geplaatst: 20 december 2018 Ik doneer elke dag bloed, gelukkig niet dat van mijzelf. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 20 december 2018 Delen Geplaatst: 20 december 2018 Mietje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 20 december 2018 Delen Geplaatst: 20 december 2018 Shit, gemiste kans voor een ''aan je moeder/zusje doneer ik meer dan alleen bloed.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 20 december 2018 Delen Geplaatst: 20 december 2018 Gewoon een fysiologische reactie. Weinig gedronken + te snel die 0.5 L eruitgeknepen + vastzittende naald. Zou iedereen overkomen in deze situatie. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 20 december 2018 Delen Geplaatst: 20 december 2018 Ik had het tegen sergeant frituurvet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 20 december 2018 Delen Geplaatst: 20 december 2018 Kan je stoppen met Relic belachelijk maken? Hij draagt meer bij dan jij momenteel. Het is mij wel duidelijk in ieder geval dat je jaloers bent op zijn schrijverskunnen. Alvast bedankt he. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 20 december 2018 Delen Geplaatst: 20 december 2018 Wat de neuk is ielts & toefl. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 20 december 2018 Delen Geplaatst: 20 december 2018 Iemand al een Ielts certificate gekocht? Klinkt goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 21 december 2018 Delen Geplaatst: 21 december 2018 Ghngngngng! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 21 december 2018 Delen Geplaatst: 21 december 2018 Motgeb Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 21 december 2018 Delen Geplaatst: 21 december 2018 Enzio trekt alvast zijn spannende lingerie en jarretelles aan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 21 december 2018 Delen Geplaatst: 21 december 2018 Vandaag de laatste werkdag en dan weer terug naar Nederland. Joepie! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten