Ga naar inhoud

CDAB 118 [CXVIII] De neusvleugels uitslaan


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

>Ik vraag je gewoon netjes om te kappen met stoken, iets dat je twee weken geleden ook deed. Doe niet alsof jíj zag aankomen dat ik een ban zou krijgen voor een grapje over niet bestaande familieleden. Voor verdere vragen verwijs ik u naar de klachtenbalie. Groet. Fijn dat je het zo aardig vraagt, ik zal er over nadenken. Echter neig ik ernaar om gebande users geen hand boven het hoofd te houden. Zeker niet aangezien je net voor je ban me uitmaakte voor vanalles. Dat je aangeeft dat je al een ban verwachtte door je posts doet niet echt ter zake vind ik, hoogstens om aan te geven dat je dom bezig was. >Daar komt bij dat 15 van je 32 comments van 01-12 tot 15-12 een sarcastische reactie of comment aan of over DunneDraak, Hans_Kazan of mij was. Dat is 47% van je comments in twee weken tijd. "Laten we het gezellig houden". Is nog niet eens de helft!! Overigens vond ik dat hier afgelopen twee weken er best een leuke sfeer was, je schitterde in afwezigheid. (-;

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 961
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik had mezelf zaterdag op m'n balkon buitengesloten op zaterdag. Ging nog even jointje roken voor het slapen gaan en m'n schuifpui kan alleen vanaf binnenuit open. Maar doordat ik zo bamboozled was doordat er sneeuw lag had ik de deur achter me dicht gedaan. Daar liep ik dan met m'n sloffen over 't platte dak (voor m'n balkon) door de sneeuw op zoek naar een noodtrap.. Er bleek dus geen noodtrap naar beneden te zijn vanaf dat platte dak en het was eigenlijk net te hoog om naar beneden te springen, zeker omdat ik wel beetje bezopen was. Een van m'n buurvrouwen was in slaap gevallen op de bank voor de tv, dus die wakker gemaakt door op 't raam te kloppen en te seinen met m'n zaklamp op m'n mobiel. Toen kreeg ik droge sokken van d'r en een kopje thee (naja was meer een schaal thee, halve liter oid omg). Naja daarna via de binnenplaats naar m'n voordeur, want ik had wel gewoon m'n sleutel in m'n jas. Maaaaaaaar ik had de voordeur op zo'n schuifje gedaan. Dus crappiecrap kon ik nog niet naar binnen, nog meer thee bij de buurvrouw drinken en met stalen kleerhangers een stang gemaakt om te proberen dat haakje open te krijgen via de brievenbus. (MacGyver was er niks bij) Uiteindelijk wel het haakje van de kleerhangers om het haakje kunnen krijgen, maar was niet mogelijk om genoeg zijwaardse kracht te zetten om de deur open te krijgen. Toen was het half 5 en had ik maar een slotenmaker (wakker)gebeld en die was er 3 kwartier later en kon met een iets geavanceerdere versie van de kleerhanger met staaldraad de deur open krijgen. 200 euro lichter en 2 liter thee zwaarder kon ik wel weer naar binnen. Duurste jointje tot nu toe.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zei juist dat ik hem niet verwachtte, evenals zo ongeveer iedereen, Jas. Daarbij komt dat jij toen indertijd begon met provoceren, niet ik. Jij reageerde op mij, iets dat ik andersom zo weinig mogelijk probeer te doen de laatste tijd omdat het voor niemand goed is. Dat jij provoceert en ik mijn shit verlies kan je mij de schuld van geven, je kan het ook bij jezelf zoeken. Leuk nog die persoonlijke aanval op het eind, doe ik niet aan mee (-:

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Is nog niet eens de helft!! Overigens vond ik dat hier afgelopen twee weken er best een leuke sfeer was, je schitterde in afwezigheid. (-; Gelukkig was ik toch nog een beetje aanwezig in jouw comments <3. Ik kwam voor in 10 van de 32 comments die je geplaatst hebt tijdens mijn ban.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blablabla. Iedereen hier vroeg toch hoezo ik een ban had? Dan had niemand het dus verwacht. Ik ben niet gebanned vanwege mijn discussie met jou he......

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Shinto priester zei tegen me dat ik kwade geesten aantrek maar in de praktijk zijn het eigenlijk alleen maar lekkere wijven.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...