Ga naar inhoud

CDAB 118 [CXVIII] De neusvleugels uitslaan


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 961
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Daar komt bij dat 15 van je 32 comments van 01-12 tot 15-12 een sarcastische reactie of comment aan of over DunneDraak, Hans_Kazan of mij was. Dat is 47% van je comments in twee weken tijd. "Laten we het gezellig houden".

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Misschien zorgen dat je geen ban krijgt dan? Ik vraag je gewoon netjes om te kappen met stoken, iets dat je twee weken geleden ook deed. Doe niet alsof jíj zag aankomen dat ik een ban zou krijgen voor een grapje over niet bestaande familieleden. Voor verdere vragen verwijs ik u naar de klachtenbalie. Groet.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was een paar jaar terug mede-eigenaar en mod van een tinychat chatroom van n ander forum en toentertijd kon ik ook nog niet zo tegen kritiek of trolls, uiteindelijk had ik een ban lijstje van 90+ mensen ofzo en stierf de chatroom na een geschil met de andere eigenaar lel.. dus miss moeten jullie mods gwn een jointje roken en niet overemotioneel reageren
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je ‘relevante’ anekdote, maar het is volledig gebaseerd op jouw assumptie dat dit een persoonlijke kwestie is. Desalniettemin was de vorige ban van DunneDraak gebaseerd op het lastig vallen van een andere gebruiker. Als je hetzelfde gedrag herhaalt waar je oorspronkelijk al voor was geband, dan kan je verwachten dat je weer geband word. Al helemaal wanneer het nog zo dicht op je vorige ban zat. En dan al helemaal wanneer je een geschiedenis van bans hebt die elk gaan over het lastig vallen van andere mensen.

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Als je hetzelfde gedrag herhaalt waar je oorspronkelijk al voor was geband, dan kan je verwachten dat je weer geband word. Al helemaal wanneer het nog zo dicht op je vorige ban zat. En dan al helemaal wanneer je een geschiedenis van bans hebt die elk gaan over het lastig vallen van andere mensen. Waar is Kotter eigenlijk ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...