Ga naar inhoud

CDAB 118 [CXVIII] De neusvleugels uitslaan


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 961
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik dacht dus dat ik een ban had omdat ik Jort uitmaakte voor autist, maar het bleek te gaan om het feit dat ik Batmanjepper feliciteerde met zijn geregistreerd partnerschap, en daarbij vroeg wanneer hij aan kinderen ging beginnen. Waarbij ik kinderen aanduidde als een bepaald soort zoontje. Ben dus gebanned vanwege het beledigen van iemands niet bestaande familieleden. Dat is best geestig, toch?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens kan ik bevestigen dat die comment van Jort van vorige week over die Shinto priester inderdaad gejat is van bnwr. Zag ik een tijdje geleden voorbij komen. Foei.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jas, niet zo doen naar iemand die al een ban heeft ajb. Deed je ook bij mij twee weken geleden. Liever gewoon even normaal doen. Weet niet of je het geil vindt oid om iemand de grond in te trappen die niet kan reageren? (-:

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien h&#&m^#&#& bij de vorige CdAB-titel gecencureerd werd naar "Zweed" vanwege *persoonlijke aanval*, kan deze titel dan ook aangepast worden? Neus veranderen in grote penis oid? Anders is het toch een beetje met twee maten meten, hé? De enige belachelijkmakings wordt afgerekend met een ban, maar ik moet déze vernedering wel al jaren doorstaan? Grapje hoor leuke titel xoxo

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...