Orangemic Geplaatst: 21 december 2018 Delen Geplaatst: 21 december 2018 Mudkip Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 21 december 2018 Delen Geplaatst: 21 december 2018 Ielts en Toefl doe je toch alleen maar wanneer je dat nodig hebt voor een sollicitatie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 21 december 2018 Delen Geplaatst: 21 december 2018 I'm good English who don't need no Ielts! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 21 december 2018 Delen Geplaatst: 21 december 2018 Cambridge English > Ielts Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 21 december 2018 Delen Geplaatst: 21 december 2018 Dat is dan een warm welkom, want Enzio in spannende lingerie is heet! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 21 december 2018 Delen Geplaatst: 21 december 2018 Github Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 21 december 2018 Delen Geplaatst: 21 december 2018 jes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 21 december 2018 Delen Geplaatst: 21 december 2018 Relic be like: grafzerk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 21 december 2018 Delen Geplaatst: 21 december 2018 https://img.fireden.net/v/image/1531/02/1531022628130.png Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 21 december 2018 Delen Geplaatst: 21 december 2018 Ik hoop dat jullie allemaal echt een klote kerst hebben. Kusje. Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 21 december 2018 Delen Geplaatst: 21 december 2018 Mindless be like: ness main Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimk Geplaatst: 21 december 2018 Delen Geplaatst: 21 december 2018 God sterf Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mozilla Geplaatst: 21 december 2018 Delen Geplaatst: 21 december 2018 Komt goed. Kusje terug Mijn zelfmedelijden is om te huilen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 21 december 2018 Delen Geplaatst: 21 december 2018 Ik heb vandaag voor het eerst Fortnite gespeeld, zes uur lang. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 22 december 2018 Delen Geplaatst: 22 december 2018 Wanneer komt fortnite op de ps3? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 22 december 2018 Delen Geplaatst: 22 december 2018 Tegelijk met de Wii release geloof ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 22 december 2018 Delen Geplaatst: 22 december 2018 Relic is lief. Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 december 2018 Delen Geplaatst: 22 december 2018 Workingplayers comment is verwijderd. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 december 2018 Delen Geplaatst: 22 december 2018 Als de echte mods niet de melding maken zoals ze dat horen te doen dan doe ik het wel. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 december 2018 Delen Geplaatst: 22 december 2018 Dit is overigens ook meteen een open sollicitatie naar het moderatorschap. Ik ben ooit in 2014 al een keer bijna moderator geweest, maar heb het aanbod van Tjeerd toen afgewezen omdat ik er niet klaar voor was, maar inmiddels ben ik ik er klaar voor hoor. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 december 2018 Delen Geplaatst: 22 december 2018 Niet om op te scheppen maar ik had meer stemmen dan Orangemic en Erienator. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 december 2018 Delen Geplaatst: 22 december 2018 @Ward, als je dit leest. Ik ben bereid moderator op het PU-gastenboek te worden. Ik ben een jonge man in de bloei van mijn leven, ben sociaal en straal autoriteit uit. Mijn ''skillset'' gaat van foutloos Nederlands schrijven tot fietsen zonder handen en ik ben nog actief op dit gastenboek ook dus een ruil met bijvoorbeeld Shadowfly zou toch moeten kunnen, lijkt me. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 december 2018 Delen Geplaatst: 22 december 2018 Tevens ben ik bekend met beide kanten van het spectrum, iets dat mij zeer nuttig lijkt. Zo ben ik aan de ene kant bijna moderator geweest dankzij mijn intense populariteit op deze website, en aan de andere kant weet ik ook hoe het is om en paar weken al dan niet terecht te moeten afkoelen. Nelson Mandela heeft ook jaren in de gevangenis gezeten, iets dat hem een goede leider maakte. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 22 december 2018 Delen Geplaatst: 22 december 2018 Oftewel AJ for Moderator 2019 Tagline: What could go wrong? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 december 2018 Delen Geplaatst: 22 december 2018 Oh, er zou niets mis gaan, denk dat er juist heel veel goed zou gaan. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten