Arendjan Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 Ik snap niet waar dit voor nodig is maargoed. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 Goedemorgen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 Op zondag!?!? Ik doe het morgen wel! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 Ik begrijp er ook niks van! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 Je PM naar de mods heeft gewerkt hoor AJ, ik daardoor met een mod gesproken en ik zal iets milder naar je reageren hoor! <3 Al vind ik het wel triest dat je alleen kan uitdelen en niks kan incasseren, ach ja in onze maatschappij gaat het ondertussen ook zo, wie het hardst huilt krijgt een podium en komt bij dwdd. Dus kan het je ook niet kwalijk nemen, iedereen is tenslotte een product van de maatschappij. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 Want je realiseert je dat jij nu aan het uitlokken bent? ''Boehoe een paar bekende rukkers zeggen altijd nare dingen en verpesten de sfeer'', en vervolgens als ze dat een hele tijd niet doen het maar gaan uitlokken omdat je blijkbaar toch niet zonder kan. Nogal leeg bestaan voor je hé, zo zonder Arendjan? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 Kan prima incasseren, zeg toch ook niks over de neusgrap bijvoorbeeld. Vond alleen het feit dat je op bijna elke comment een of andere kutreactie plaatste een beetje irritant worden, en nadat ik meerdere keren persoonlijk had gevraagd of je kon kappen, ook omdat ik afgelopen tijd geen énkele keer ook maar op jou gereageerd heb, dacht ik dat ik het wel even op zijn Jas' moest spelen en een mod erbij kon halen. Als al mijn mogelijkheden om de strontvlek op te ruimen niet werken, dan moet je maar een moderator inschakelen hé? Hé Randell? https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/001/406/013/6b5.jpg ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 https://www.youtube.com/watch?v=ael9O8Mp_xA Overigens is Ad Looij aan het livestreamen. Zoals die elke dag ongeveer 16 uur doet. Zeker de moeite waard om eens te kijken. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 >Kan prima incasseren, zeg toch ook niks over de neusgrap bijvoorbeeld. Ja maar dat is ook gewoon een goede grap! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 >en vervolgens als ze dat een hele tijd niet doen Ik wilde gewoon aangeven dat dit me wel beviel, als reactie op je "Gaat niet echt lekker momenteel he?". >Ik kan prima huilen. (...) Hé Randell? Ja weet ik, En laten we elkaar lekker van hetzelfde betichten en hypocriet verder gaan! <3 Ik heb overigens geen idee wie Randell is, groetjes! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 Was juist mijn bedoeling dit even via PM te fixen, ipv de CdAB, om niet de hele CdAB te bevuilen. Dat is nu alsnog niet gelukt. Jij bent degene die nu subtiel steekjes aan het uitdelen is, ik niet. Achja, als je geen seks hebt moet je maar op een ander manier steekjes uitdelen ;-) (oeps, nu doe ik het ook) ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 (-: ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 Wat een goedzak ben je ook, Ghandi is er niks bij! Ik zal je steekje even negeren hoor, anders komen de mods straks om in PM's. ;-) Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 Heerlijk hé, zo'n nieuwe stijl achter de tekst ontdekken: sarcasme ;-) Meid, veel plezier er nog mee ;-) ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 [Het komt allemaal wel weer goed, schatje](https://youtu.be/Ybw1S-vJWmI) Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 Het is 2022: Arendjan en Jas vragen eindelijk officieel partnerschap aan, de bruiloft is al gepland. Al die jaren van plagen bleken enkel te zijn geweest om de genegenheid te bedekken. De mods dienen als trouwambtenaar terwijl Jan een return maakt als wedding and. Eenmaal op de bruiloftreceptie blijkt het evenement tevens de PU community BBQ te zijn, zelfs Kotter was aanwezig. Was gezellig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 Het is geen toeval dat we in dezelfde stad wonen. Ik ben zelfs erelid van Jas' band. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 Ik kan niet wachten! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 Hans en Noatak zijn bruidsmeisjes terwijl Early stoïcijns verwoord: vroeger was een huwelijk nog tussen een man en zijn console. Jepper maakt voor de gelegenheid een best-of parodie topic. In een ontroerende twist, die de tranen van de gasten rijkelijk laat vloeien, komt Shadowfly op het laatste moment de kerk binnen om AJ naar het altaar te lopen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 Hij kent ons zo goed he. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 Fijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 Bedoel je niet (----: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 Nee, ik bedoel 8====D 8====D 8=====D Kijk het is de populatie van studerend Delft! ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 6 januari 2019 Delen Geplaatst: 6 januari 2019 Huh was Arendjan bij DWDD? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 7 januari 2019 Delen Geplaatst: 7 januari 2019 Waarom is Jas zo zuur :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten