GameGuy Geplaatst: 7 januari 2019 Delen Geplaatst: 7 januari 2019 Ik vind ze ook altijd duur ja. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 7 januari 2019 Delen Geplaatst: 7 januari 2019 Pffff ik krijg mijn broek ook niet meer opgetrokken!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 7 januari 2019 Delen Geplaatst: 7 januari 2019 Godverdomme goede grap Gameguy! Poe hey. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 7 januari 2019 Delen Geplaatst: 7 januari 2019 Welke grap? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 januari 2019 Delen Geplaatst: 7 januari 2019 aan tafel ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 7 januari 2019 Delen Geplaatst: 7 januari 2019 Haha ja! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 8 januari 2019 Delen Geplaatst: 8 januari 2019 Hebben jullie de Nashvilleverklaring al ondertekend? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 8 januari 2019 Delen Geplaatst: 8 januari 2019 jij niet dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 8 januari 2019 Delen Geplaatst: 8 januari 2019 Jazeker Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 8 januari 2019 Delen Geplaatst: 8 januari 2019 Flikker op Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 8 januari 2019 Delen Geplaatst: 8 januari 2019 Absoluut. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mozilla Geplaatst: 8 januari 2019 Delen Geplaatst: 8 januari 2019 Is toch de norm Mijn zelfmedelijden is om te huilen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 9 januari 2019 Delen Geplaatst: 9 januari 2019 Kees zal wel even sorry zeggen tegen jezus!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimk Geplaatst: 9 januari 2019 Delen Geplaatst: 9 januari 2019 JA!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 9 januari 2019 Delen Geplaatst: 9 januari 2019 Goedemorgen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 9 januari 2019 Delen Geplaatst: 9 januari 2019 Mensen met een al dan niet gore kasthomoseksuele gerichtheid zijn wat mij betreft gewoon welkom op dit gasgtenboek. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 9 januari 2019 Delen Geplaatst: 9 januari 2019 Tolerantie is voor homo's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 9 januari 2019 Delen Geplaatst: 9 januari 2019 Nee, het is een Instagram filter. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 9 januari 2019 Delen Geplaatst: 9 januari 2019 Goedemorgen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 10 januari 2019 Delen Geplaatst: 10 januari 2019 Hoi ik ga vandaag naar Lissabon. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 10 januari 2019 Delen Geplaatst: 10 januari 2019 Van de wereld weet ik niets Niets dan wat ik hoor en zie, niets dan wat ik lees Ken geen andere landen, zelfs al ben ik er geweest Grote steden ken ik niet Behalve uit de boeken, behalve van TV Ken geen andere stad dan de stad waar ik leef Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 10 januari 2019 Delen Geplaatst: 10 januari 2019 haha ja Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 10 januari 2019 Delen Geplaatst: 10 januari 2019 Veel plezier Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 10 januari 2019 Delen Geplaatst: 10 januari 2019 Even met 'spoed' naar de kaakchirurg voor twee verstandskiezen, hoppa die zijn er ook weer uit! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 10 januari 2019 Delen Geplaatst: 10 januari 2019 Nu doe ik tevens een vet goede hamtaro impressie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten