Ga naar inhoud

CDAB 112 [CXII] Dictatuur is een feestje, maar je moet zelf de jas ophangen


Gangsterdwerg

Aanbevolen berichten

  • Reacties 920
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>>Ten eerste is het een interesse in de wereldoorlogen, en ten tweede is interesse in de rijksdag als gebouw niets inherent nazi aangezien de rijksdag door de Pruisen is gebouwd. Ja slecht geheugen dus, ik weet nog goed hoe je hier trots verkondigde dat je Arische was omdat je van Indisch bloed hebt (ja echt)

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>>Ik gaf aan een fijnere community te willen zonder nare verwijten over en weer, waarop jij reageerde met "NOU BIJ DE VIVA EN JOOP BEN JE VAST WELKOM HAHAHAHAHAHAHA Snap je echt niet waarom ik dat zei, tip lees je eigen comments eens terug. Verder zie ik ook niet in wat dat met mijn eerder genoemde punt te maken heeft.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>>Eerlijk gezegd liggen de details van het incident mij niet vers in het geheugen, maar ik herinner mij dat Relic het een en ander aan Squall verweet (o.a. dat z'n zoontje homo was), en dat was natuurlijk niet zo leuk om te zeggen. Ash je weet niet waar je het over hebt dus, geinig. En we hebben het nu over relic (die overigens puur kwetsend was bedoeld, dus kan ik me nog enigzins voorstellen dat daar gevolgen aan kleven) maar mijn comment dan? Waarom kon die niet door de beugel?

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>>De Duitsers hebben 6 miljoen Joden vergast, dus wat maakt het uit dat ik m'n schoonmoeder wurg? Zelfde soort denkfout. Nee totaal niet, we hebben het hier niet over ethiek, maar over rechtvaardigheid. De vergelijking zou opgaan als de ene nazi wel sancties kreeg voor de Holocaust en de andere niet. Op bobo.nl zou ik ook een van krijgen als ik godverdomme zei, hier niet. Ander forum andere regels/andere landen andere regels. Zo lastig is het niet.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet eens wat Man in the High Castle is. Maar doe eens rustig, ''Ramon is een nazi'' is al jaren een dingetje op deze site, niet nu ineens gaan doen alsof je niet door had dat dat geen grap was. Ik schat je wel iets slimmer in.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb jou anders nog niet in mijn ''lieve berichtjes''-topic zien posten Ramon!! Ik probeer het tenminste gezelliger te maken!!!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Wacht even, gaan mensen nog steeds naar de kerk? Het is al de eenentwintigste eeuw jongens Wat ben weer een heerlijk edgy WP.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal nog voor de laatste keer duidelijkheid proberen te scheppen bij degene die dat nodig hebben: Je dient je op deze site normaal te gedragen en het leuk te houden. Aangezien dit vrij suggestief is zijn er mods die ingrijpen op het moment dat iets niet door de beugel kan. Je dient je gedrag dan aan te passen. Wanneer je je gedrag niet aanpast en alle zeilen bijzet om je eigen gedrag toelaatbaar te achten (met alle drogredenen van dien), volgen er zwaardere sancties. (laat dit een waarschuwing zijn) De meeste dingen die niet mogen staan omschreven in topics/regels, maar om recente onduidelijkheden uit de weg te vegen, hier nog een aantal dingen die niet mogen: Gescheld, aanstootgevend gedrag, het zwart maken van andere users (met bijvoorbeeld vergelijkingen met nazi’s, Stalin, Hitler, Pol Pot e.d.) , uitlokkende reacties, veel/onnodig kritiek leveren op iemand (aka bashen) etc. Voorgenoemde ook niet als grapje. Zelf ben ik van plan hier redelijk coulant mee om te springen en met oog op behoud van forumtradities en sfeer sommige posts te gedogen. Als je niet goed kan inschatten tot waar deze coulance reikt, raad ik je af om je in dit grijze gebied te wagen.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...