Ga naar inhoud

CDAB 112 [CXII] Dictatuur is een feestje, maar je moet zelf de jas ophangen


Gangsterdwerg

Aanbevolen berichten

  • Reacties 920
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Trouwens wel mooi toonaangevend dat degene die draak en arend een weerwoord of kritiek bieden, gelijk afgeschild worden als vrijheidshatende fascisten. Lol, niet omdat je een weerwoord biedt.... Omdat je het op zo'n irritante wijze doet waardoor het overkomt alsof je alleen maar moderators naar de mond praat en aan het slijmen bent. Als dit jouw manier is om ooit seks te kunnen hebben fine, maar het is wel knap irritant. Het feit dat buiten Dunnedraak en ik meerdere mensen het met me eens waren ligt het dus niet per se aan ons twee. Ooit aan ''naar jezelf kijken'' gehoord?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

En kritiek is fine, maar jij komt niet verder dan ''je vertoonde wel provocerend gedrag en je hebt het recht niet nu ná je ban naar de reden te vragen''. Als ik eerlijk ben begrijp ik zelf ook Dunnedraaks ban niet helemaal hoor. Genoeg mensen die grappen over homo zoontjes hebben gemaakt, en gewoon mochten blijven. Snap je? Jij vond je ban indertijd vanwege veel te veel GIF's plaatsen ook niet terecht, want er was geen regel tegen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

En tja, NSB-er niet puur vanwege Dunnedraak en ik hoor, maar ook bijvoorbeeld dit over Relic: >Ik ga er even vanuit dat een mod die kerel op z'n minst even een waarschuwing stuurt of heeft gestuurd? Daarbij ook nog je fascinatie voor nazi-Duitsland en de vergelijking is snel gemaakt, ouwe Pantzerfaust van me.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

> En kritiek is fine, maar jij komt niet verder dan ''je vertoonde wel provocerend gedrag en je hebt het recht niet nu ná je ban naar de reden te vragen''. Het recht heb je, maar het is zinloos. Jas (en de andere onzichtbare mods) bannen echt niet willekeur, en doen dat na een waarschuwing. Als je na een waarschuwing weer verder gaat en getrakteerd word op een ban, is dat jouw stomme fout. Gedraag je gewoon. Oh sorry, is dit te veel virtue signalling? > Genoeg mensen die grappen over homo zoontjes hebben gemaakt, en gewoon mochten blijven. Snap je? Die opmerking was ook ongepast, en werd Relic daar destijds niet voor aangesproken? Hij heeft niet lang daarna ook gewoon een ban gehad. > Jij vond je ban indertijd vanwege veel te veel GIF's plaatsen ook niet terecht, want er was geen regel tegen. Over oude koeien uit de sloot halen gesproken.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...